K
Keittiönoita
Vieras
Silti =) Mä en odota, että meillä kyläilevät alkaisi itse siivoilla jälkiään.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mutta se appiukko ei ollut edes ite syömässä, kun katteli telkkua olkkarissa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silti =) Mä en odota, että meillä kyläilevät alkaisi itse siivoilla jälkiään.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mutta se appiukko ei ollut edes ite syömässä, kun katteli telkkua olkkarissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Silti =) Mä en odota, että meillä kyläilevät alkaisi itse siivoilla jälkiään.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mutta se appiukko ei ollut edes ite syömässä, kun katteli telkkua olkkarissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sama juttu. Mut opetettiin jo varhain inhoamaan siivousta. Just siks, että sitä **tanan puunausta oli mutsin mielestä aamusta iltaan ja joulun alla öisinkin |OAlkuperäinen kirjoittaja Wide:Äitini on siivoushullu ja muutenkin kokoajan häärää jotain.
Minä täysin vastakohta, en varmaan tekis mitään jos ei olis välillä pakko.