Alkuperäinen kirjoittaja maatilantyttö;30496313:Onnistuu minultakin siivellisten tappaminen, kirveellä vain kaula poikki. Olen myös ollu mukana, kun sonneja tapetaan.
no sittepähän pääsen vähän vähemmällä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maatilantyttö;30496313:Onnistuu minultakin siivellisten tappaminen, kirveellä vain kaula poikki. Olen myös ollu mukana, kun sonneja tapetaan.
no sittepähän pääsen vähän vähemmällä
Laiskuus on ihmiselle hyväksi - Kuukausiliite - Helsingin SanomatAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30496033:HÄH?
Taasko tää menee tappeluks sun kanssa.![]()
laugh
![]()
Mä niin tykään "tapella"
![]()
Sinä ja Lispetti maatilan töissä eli kopistamassa vuodevaatteita?
saattas olla että just ton huoneen tulisija vaatii toimenpiteitä petivaatteiden kohentamisen aikana
Alkuperäinen kirjoittaja rasvaa lisää;30496507:Ihmiset syövät liikaa hiilareita ja veltostuvat. Siksi.
On tuo vähän erikoista huushollausta, kyllä meillä on aina makkuukset puisteltu pihalla. Vaikka tietenkin jos on noin kevyet vaatteet niin voihan siinä tulla kylmä.
On muuten hirveen rasittavaa ja väsyttävää lukea näin pitkää ketjua.
Voithan sä aina vaa katella kuvia jos ei jaksa lukee.
Sinä ja Lispetti maatilan töissä eli kopistamassa vuodevaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja maatilantyttö;30496376:Itse en ole laiska ja tykkäsin em. töistä kotona. Plus kesätöistä mansikkamaalla 6-12 tuntia, matkat fillarilla 42km, sitten vielä kotityöt!
Nyt ei Hastur selittelyt auta, sinutkin pistettäis hommiin!
Kynttiläillallisesta päätellen olet hyvä valamaan kynttilöitä, mutta
tällä kertaa et kyllä pistelis poskeen niitä; tulisivat ihan käyttöön, jotta nähtäis tehdä puhdetöitä illan hämärässä!
Se on kuule kynttilät ja höyhenten pöllyyttäminen himppasen tulenarka yhdistelmä.
Palkkaan sinut oitis!
Eipä niitä puhdetöitä voi pimeässä tehdä.
Son sitten pöllyyteltävä valosaan aikaan.
Tai saisko ne käsikopelolla ravistettua?