MIKSI ihmiset laittaa ryyppykuvia facebookkiin?!

• Viestiketjun aloittaja "Rouva"
  • Ensimmäinen viesti
"Rouva"
Ei jeesus, nyt täytyy itsekkin avautua eka kertaa facebookista... Mulla on siellä muutama eronnut ja karannut "ystävä", jotka laittaa itsestään ryyppyreissukuvia naamakirjaan. Siis kaikki kuvat, mitä siellä on, on otettu känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain....

Ja kyseessä on +35 -vuotiaat neitokaiset.

Mulla tulee valtava myötähäpeä, kun katson kuvia. Tämän ikäinen nainen ei tosiaan ole hehkeimmillään siinä kunnossa... Eikä ne tajua, miltä ne kuvat näyttää ja millaisen kuvan ne itsestään antaa, suurinpiirtein koko maailmalle?

Ja joo, ei olis pakko pitää tuollaisia kavereita ja joo, ei ole pakko katsoa kuvia... (Pitäis kyllä siivota tuota kaverilistaa.) Kuvat osuivat silmään ja tällaisia ajatuksia minussa herätti.

Olen purkautunut, kiitos paljon! :)

"Rouva"
[QUOTE="Vieras";23508124]Suomalainen alkoholisoitunut junttikansa, mitä muuta voisi odottaa...[/QUOTE]

No väistämättä tulee mieleen minullakin kaksi käyttämääsi sanaa (alkoholisoitunut ja juntti)...

Hyvä tietysti, etteivät lastensa kuvia julkaise. Ja onhan se jännää olla sinkkuna pitkästä aikaa ja käydä bilettämässä, mutta jotenkin näyttää lapselliselta tuo touhu.

hyi olkoon
Juu, siis todella oksettavaa että naiset laittaa ryyppykuviaan ja ryyppypäivityksiä!! Alkoholisteja ja JUNTTEJA sanon minäkin.

Onpas todella seksikästä ja naisellista!!

"Rouva"
Ne on jotenkin surullisen näköisiä kuvia... On laitettu päälle mustaa ja piukkaa, vahva meikkki ja tukka tupeerattu suurimmilleen... silmät lasittuneena. Molemmilla näistä naisista, joiden kuvia viimeksi näin, on teini-ikäiset lapset, jotka ovat myös facebookissa. Mahtava esikuva.

43ed
[QUOTE="Rouva";23508126]Niin ja piti vielä lisätä, että YKSIKÄÄN miespuolinen naamakirjaystävä ei julkaise itsestään tuollaisia kuvia... Mikä noita naisia vaivaa? :O[/QUOTE]

:D Miehet nyt ei paljon julkaise kuvia muutenkaan. :D

95triogk
Minusta tuollaiset kuvat on juurikin paljon parempia, kuin sellaiset "esittelykuvat", joissa ihan poseerataan. Rento meininki kuvat on paljon hauskempia. Minä ainakin katson mieluummin sellaisia. :) Itse en edes ole FB:ssä, mutta jos olisin, niin toivoisin mieluummin tuollaisia kuvia, kuin jotain perhe rivissä sohvalla, tai Eiffel tornin edessä seisomassa, tai muuta vastaavaa. Ei pidä olla niin kriittinen muiden tekemisistä, vaikket itse sellaista harrastakaan. En minäkään ymmärrä vaikka Formuloiden päälle, mutta sen verran ymmärrän, että tajuan antaa muiden niistä nauttia. :)

"Rouva"
Minusta tuollaiset kuvat on juurikin paljon parempia, kuin sellaiset "esittelykuvat", joissa ihan poseerataan. Rento meininki kuvat on paljon hauskempia. Minä ainakin katson mieluummin sellaisia. :) Itse en edes ole FB:ssä, mutta jos olisin, niin toivoisin mieluummin tuollaisia kuvia, kuin jotain perhe rivissä sohvalla, tai Eiffel tornin edessä seisomassa, tai muuta vastaavaa. Ei pidä olla niin kriittinen muiden tekemisistä, vaikket itse sellaista harrastakaan. En minäkään ymmärrä vaikka Formuloiden päälle, mutta sen verran ymmärrän, että tajuan antaa muiden niistä nauttia. :)
Ok... Outo käsitys ihmisillä rennosta meiningistä... Eli jotta kuviin tulee rento meininki, pitää tyyppien olla, kuten yllä mainitsin :"känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain...."? :O

Muuten kova ei voi olla rento? Sä elät kyllä oudossa maailmassa!

Ja sitä paitsi, en sanonut, etten itse käy kännäämässä koskaan, ei vaan tulisi mieleenkään laittaa itsestäni kännisiä poseerauskuvia nettiin.

ulkonainen
[QUOTE="Vieras";23508124]Suomalainen alkoholisoitunut junttikansa, mitä muuta voisi odottaa...[/QUOTE]

Ei pida paikkaansa etta vain suomalaiset tuota tekisi. Minulla on useita ulkomaalaisia naistuttuja ja ihan samalla tavalla he harrastaa baarissa juontia, monta kertaa liiallista sellaista :).

En itse asiassa ymmarra miksi Suomessa ajatellaan etta esim. 35-vuotias on liian vanha juhlimaan baarissa, ei taalla ulkomailla tuollaisia "rajoja" ole...

"Rouva"
Ei pida paikkaansa etta vain suomalaiset tuota tekisi. Minulla on useita ulkomaalaisia naistuttuja ja ihan samalla tavalla he harrastaa baarissa juontia, monta kertaa liiallista sellaista :).

En itse asiassa ymmarra miksi Suomessa ajatellaan etta esim. 35-vuotias on liian vanha juhlimaan baarissa, ei taalla ulkomailla tuollaisia "rajoja" ole...
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin!! :D

Justhan kerroin, että käyn kyllä itsekkin kännäämässä. Pointti oli se, että miksi naiset
HALUAA JULKAISTA ITSESTÄÄN KUVIA NETISSÄ, KUN OVAT KÄNNISSÄ
, ei se, että miksi naiset käyvät baareissa... Tottakai naiset saa käydä baareissa ja vetää perseet, ei se ole mikään nuorten tai miesten yksinoikeus!!

En vaan tajua, miksi joku haluaa laittaa nettiin kännisiä poseerauskuvia!

N&N
[QUOTE="Rouva";23508116]Ei jeesus, nyt täytyy itsekkin avautua eka kertaa facebookista... Mulla on siellä muutama eronnut ja karannut "ystävä", jotka laittaa itsestään ryyppyreissukuvia naamakirjaan. Siis kaikki kuvat, mitä siellä on, on otettu känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain....

Ja kyseessä on +35 -vuotiaat neitokaiset.

Mulla tulee valtava myötähäpeä, kun katson kuvia. Tämän ikäinen nainen ei tosiaan ole hehkeimmillään siinä kunnossa... Eikä ne tajua, miltä ne kuvat näyttää ja millaisen kuvan ne itsestään antaa, suurinpiirtein koko maailmalle?

Ja joo, ei olis pakko pitää tuollaisia kavereita ja joo, ei ole pakko katsoa kuvia... (Pitäis kyllä siivota tuota kaverilistaa.) Kuvat osuivat silmään ja tällaisia ajatuksia minussa herätti.

Olen purkautunut, kiitos paljon! :)[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että jos hyväksyy ryyppäämisen, niin eiköhän tuloskin ole ihan hyvä nähdä. Se, että näkee niistä kuvia on ihan yhtä noloo nähdä sitä livenä. Siis miettikääpä seuraavan kerran noita kuvia, kun menette ryyppäämään. Siltä se meistä muista näyttää. Nololta.

N&N
[QUOTE="Rouva";23508317]Ok... Outo käsitys ihmisillä rennosta meiningistä... Eli jotta kuviin tulee rento meininki, pitää tyyppien olla, kuten yllä mainitsin :"känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain...."? :O

Ja sitä paitsi, en sanonut, etten itse käy kännäämässä koskaan, ei vaan tulisi mieleenkään laittaa itsestäni kännisiä poseerauskuvia nettiin.[/QUOTE]

Tää on musta nyt vähän hassua? Hyväksyt tuollaisen kännäämisen, mutta samalla tuomitset muut niin tekevät. Oikeesti, se, että tajusit kuinka typerältä ja junttimaiselta ne näyttää noissa kuvissa, niin itse olet samanlainen ryypätessäsi. Ja me muut tunnemme myötähäpeää... Sen taas ymmärtäisin, jos et ryyppäisi ja haluaisit saada ihmiset tajuamaan kuinka tyhmän näköisiä ja oloisia niistä ryypätessä tulee. Mutta yritätkö tässä tehdä nyt itsestäsi vähän parempaa ihmistä kuin nuo "ystäväsi"? Hehän harrastavat kanssasi samaa. Ovat nyt sattuneet ottamaan vaan kuvia...

Hih...
[QUOTE="Rouva";23508317]Ok... Outo käsitys ihmisillä rennosta meiningistä... Eli jotta kuviin tulee rento meininki, pitää tyyppien olla, kuten yllä mainitsin :"känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain...."? :O

Ja sitä paitsi, en sanonut, etten itse käy kännäämässä koskaan, ei vaan tulisi mieleenkään laittaa itsestäni kännisiä poseerauskuvia nettiin.[/QUOTE]

Siksi, että sinä et ymmärrä jotain, niin se ei tarkoita sitä, että se olisi normaalista poikkeavaa. Tuokin on varmasti täysin normaalia laittaa noita kuvia Facebookiin, sillä useampi sinunkin tuttusi näyttää niin tekevän. Pitäisikö sinun miettiä, että miksi olet niin rajoittunut, ettet kestä muiden tekemisiä sen vertaa, että antaisit muiden tehdä kuten tykkäävät? Muista aina, että kun arvostelet muiden tekemisiä, niin asetat itsesikin alttiiksi arvostelulle. Elä ja anna elää.

HUI!
[QUOTE="Rouva";23508844]Nyt meni puurot ja vellit sekaisin!! :D

Justhan kerroin, että käyn kyllä itsekkin kännäämässä. Pointti oli se, että miksi naiset
HALUAA JULKAISTA ITSESTÄÄN KUVIA NETISSÄ, KUN OVAT KÄNNISSÄ
, ei se, että miksi naiset käyvät baareissa... Tottakai naiset saa käydä baareissa ja vetää perseet, ei se ole mikään nuorten tai miesten yksinoikeus!!

En vaan tajua, miksi joku haluaa laittaa nettiin kännisiä poseerauskuvia![/QUOTE]

Kylläpä olet vihainen muiden tekemisistä! :O Yritä kiltti hakea apua, jos sua noin kovin rasittaa... :/

Yhteistyössä