"Rouva"
Ei jeesus, nyt täytyy itsekkin avautua eka kertaa facebookista... Mulla on siellä muutama eronnut ja karannut "ystävä", jotka laittaa itsestään ryyppyreissukuvia naamakirjaan. Siis kaikki kuvat, mitä siellä on, on otettu känässä, lasi kourassa, silmät ristissä, tupakka kädessä, huulet mutrulla, roikutaan toisen "sinkkuäidin" kanssa kaulakkain....
Ja kyseessä on +35 -vuotiaat neitokaiset.
Mulla tulee valtava myötähäpeä, kun katson kuvia. Tämän ikäinen nainen ei tosiaan ole hehkeimmillään siinä kunnossa... Eikä ne tajua, miltä ne kuvat näyttää ja millaisen kuvan ne itsestään antaa, suurinpiirtein koko maailmalle?
Ja joo, ei olis pakko pitää tuollaisia kavereita ja joo, ei ole pakko katsoa kuvia... (Pitäis kyllä siivota tuota kaverilistaa.) Kuvat osuivat silmään ja tällaisia ajatuksia minussa herätti.
Olen purkautunut, kiitos paljon!
Ja kyseessä on +35 -vuotiaat neitokaiset.
Mulla tulee valtava myötähäpeä, kun katson kuvia. Tämän ikäinen nainen ei tosiaan ole hehkeimmillään siinä kunnossa... Eikä ne tajua, miltä ne kuvat näyttää ja millaisen kuvan ne itsestään antaa, suurinpiirtein koko maailmalle?
Ja joo, ei olis pakko pitää tuollaisia kavereita ja joo, ei ole pakko katsoa kuvia... (Pitäis kyllä siivota tuota kaverilistaa.) Kuvat osuivat silmään ja tällaisia ajatuksia minussa herätti.
Olen purkautunut, kiitos paljon!