M
Marita70
Vieras
No se miksi tuolle naiselle soitin, hän oli tulossa paikalle. Mielestäni olisi ollut äärimmäisen noloa jos hän olisi ehtinyt tulla.. Kai minun olisi pitänyt vain itse lähteä.. Mies selitti ettei hän itse ole kutsunut vaan sisko ja äiti.. Ja kun kukaan muu ei soittanut, minä soitin. Ja samallapa alkoi selvitä miehen peli. Erään kerran mies lupasi lainata puhelintaan, ja silloin paljastui nuo muut viestittelyt, ei ollut muistanut poistaa. Enpä usko että sellaisen jälkeen enää kukaan voi naiivisti luottaa miehen puheisiin, ettei tee sitä enää.. Ja kun viestin tulon jälkeen piti lähteä puhelimen kanssa lumitöihin, lopulta puhelin oli aina äänettömällä. Ja kun menin nukkumaan, jos tulin takaisin miehellä oli maikkarin senssisivu esillä ja puhelin pöydällä, selitys eiku mää huvikseni vaan katoin.. Tuo viimeisin eiku katoin galleriaa siis tarkoitti että mies selitti katsovansa vain kuvia omasta puhelimestaan. Mutta kuulin sen kiivaan naputtelun. Ihan selvästi kirjoitti viestiä.. Ja piti valehdella. Se mua oikeasti loukkasi vielä enemmän. Koska emme varsinaisesti olleet suhteessa enää tuolloin, vaikka mies olisi halunnut aloittaa uudelleen, olisi hän ihan hyvin voinut sanoa kirjoittaneensa vastauksen jollekin naiselle. Kuten on monia viestejä näyttänytkin välillä, ja itse kertonut näistä seikkailuistaan. En kai voi niistä syyttää kun olen ollut poissa, emmekä ole sopineet jatkosta. Mutta jos mies haluaa olla 'oikeasti yhdessä' ja sitten jää kiinni ihan selvästä valheesta..