B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Becca boica:Niin totta! Sadomasokistin elämäntarkoitus on kärsiä ja saada toiset kärsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi voi:Joo sehän se auttaa miehiä rakastumaan kun itse päättää tehdä "asioille jotain". Kuule kun tarpeeksi yrittää ja pettyy niin eipä paljoa viitsi enää astua p***aan. Ihmissuhteet nyt on kuitenkin se osa-alue elämässä jota ei voi kontrolloida täysin parhaalla tahdollakaan. Herää jo.
Alkuperäinen kirjoittaja marita70:Totta, eilen tuo "yksi" taas soitti minulle. Siinä kun päissään jutusteli ja vonkasi, sain kuulla syytöksiä, että olen pilannut hänen ja "jaanan" suhteen just kun he olivat lähentymässä taas.. Minä tutustuin "jaanaan", kun hänet oli yllättäen siskon ja äidin toimesta kutsuttu synttäreille.. kun minä saavuin, sisko hyökkäsi kimppuuni, jolloin otin miehen puhelimen, ja ilmoitin "jaanalle", kuules minä olen seukannut tämän tyypin kanssa pari kuukautta. Juttelin tämän naisen kanssa, ja hän oli halukas olemaan ystävä, meillä synkkasi.. Mutta silti tämä nainen takana päin kertoili sanomisiani tälle miehelle. Ja olen saanut turpiini siitä syystä.. Ja nyt mies syyttää, että pilasin hänen ja tämän 20-vuoden takaisen tyttöystävän välit.. minä ne sotkin joo.. Minä jäin siihen käsitykseen, että olen se kolmas tai neljäs vaihtoehto tälle miehelle. Minua hän ei ole koskaan rakastanut.. Miksi on niin vaikea sanoa, että haista nyt paska..
Alkuperäinen kirjoittaja Marita70:Nainen ei muuten ollut uusi, vaan vanha juttu vuosien varrelta.. Juttu on niin, että tuolloin luulin olevani ainoa ja että meillä on suhde.. Tiesin tuon naisen, ja erään toisen myös soittelevan, mutta mies väitti kertoneensa heille seurustelevansa. Kunnes sitten tulin esittäytymään synttäreillä suvulle ja kavereille. Mies oli vielä edellisenä päivänä pyydellyt.. Ja kun saavun paikalle, sisko hyökkää kimppuuni.. Mies saa komennon perua tämän toisen tulon.. Mutta mies oli niin kännissä ettei tajunnut enää mitään. Joten päätin sitten soittaa naiselle ja kysellä hieman. He eivät olleet tavanneet tuona aikana kun olin tapaillut miestä, vain soitelleet, mutta hän ei tiennyt minusta kuitenkaan.. Myöhemmin sitten vasta selvisi että miehellä on koko ajan haku päällä, yritti sopia treffejä sinne sun tänne. Juttelin tuon exän kanssa myöhemminkin, kun mies työnsi puhelimen minulle vastustuksestani huolimatta. Miehestä oli kai jotenkin hauskaa että tulemme toimeen. Ja tuo nainen halusi olla ystäväni, kun tulimme juttuun. Sitten tulin kertoneeksi erään jutun tuolle naiselle, ja hän oli näyttänyt viestejäni miehelle, ja niiden viestien vuoksi multa meni renkaat ja vaatteita.. Mies muuten viimeksi taas avautui, kuinka olen liian mustis, ja kyseli että johtuuko se niistä alun möhläyksistä.. Harmitteli niitä muka. Tiedän kuitenkin että hän yhä chattailee. Hän luuli minun nukkuvan, ja kuulin että kirjoitti tekstaria. Nousin, ja hän selitti katsovansa kuvia galleriasta.. Aika kiivasta oli napsutus.. Kai sitä monta mahdollisuutta antaa, ennenkuin uskoo ettei toinen paranna tapojaan. Mikä sitten lienee, että monelle muulle on aika helppo sanoa heti että nyt riitti, mutta tällä yhdellä on jokin kumma valta minuun.