K
klo 10
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miksei ne myöhästelijät ja haaveilijalasten vanhemmat sit laita kelloa soimaan puol tuntia aiemmin? jos kerran joka jumalan aamu on niin vaikeeta se syöminen ja pukeminen?
Kun se ei yksinkertaisesti auta. Ja kyllä on testattu!
Tää on just tätä. Ei muuten toimi! Mä olen jopa säädellyt itseni huijaus mielessä auton kellonkin väärin että sit en myöhästyis,,,kaikkea kokeillu.
Tää ei vaan tosiaan mee mun päähän! Entä jos teillä olis vaikka... lento Brasiliaan koko perheen riemulomalle? Myöhästyisittekö te sieltäkin?