Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Toiset lapset on vaan niin toivottoman hitainta, eikä siihen edes auta se että herää aikaisemmin, koska silloin lapsikin ajattelee ettei tänä aamuna ole kiirettä mihinkään.
Vaikka olisi kuinka mieluinen meno, niin silti ainakin meillä lapset vaan on niin toivottaman hitaita..
no on meilläkin, mä vaan patistan kokoaamun höyryten niskassa ja puen itse jos eivät saa aikaan, tosiaan, haluan opettaa lapseni ottamaan muut ihimset huomioon.
ja ei , ei tämä äiti ole julkkis, ihan perus työtön orkesterin jäsen..

enkä nyt tiedä onko tuolla ammatilla mitään vaikutusta myöhästymiseen, boheemin kuvan vaan saanut..
Joka aamu vaan ei jaksa höyrytä ja hokea sitä sattaa kertaa syö, syö, syö, pue, pue, pue, pese hamaat, pese hampaat, pue ulkovaatteet...
5v kun ei enää oikein anna syöttää tai pukeakkaan. Hampaat sentään antaa pestä.
Tottakai on hyvä opettaa lapselle että sovituista ajoista on pidettävä kiinni, mutta päiväkoti ei onneksi ole semmoinen.
Mua henkilökohtaisesti kyllä häiritsee todella paljon minuutinkin myöhästely, valitettavasti lapseni ei ole sitä multa perineet :headwall: