?
:(
Vieras
mulla ei ole YHTÄÄN kaveria. täällä missä asun niin kaikilla on ne omat jutut ja kaverit, joten... ois tosi ihanaa saada kaveri jonka kans voi... noh, olla kaveri... mä oon tosi ujo niin kasvokkain tutustuminen on mulle tosi hankalaa. netissä oon joidenkin kans kirjotellu mutta niiden osalta sekin on jääny muutamaan viestiin
... ois ihana saada muutakin ajateltavaa ku nuo huutavat lapset.
miks kukaan ei halua tutustua muhun ku sen muutaman viestin verran? minnekkään on turha mitään kaverihaku ilmoituksia laittaa ku ei niistä vastauksia saa. ja jos asuu toisella paikkakunnalla (mutta suht lähellä kumminkin) sen "kirjottelukaverin" kans niin heti yhteydenpito lakkaa....
ennen mulla on ollu muutama hyvä kaveri, mutta nyt nekin hävinny.... johtuuko se sitten lapsista, en tiedä....
miks kukaan ei halua tutustua muhun ku sen muutaman viestin verran? minnekkään on turha mitään kaverihaku ilmoituksia laittaa ku ei niistä vastauksia saa. ja jos asuu toisella paikkakunnalla (mutta suht lähellä kumminkin) sen "kirjottelukaverin" kans niin heti yhteydenpito lakkaa....
ennen mulla on ollu muutama hyvä kaveri, mutta nyt nekin hävinny.... johtuuko se sitten lapsista, en tiedä....