Mun on niin vaikea hyväksyä miehen töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen

Vieras
Mulla on suorastaan hylätty olo välillä. Mies tekee pitkää päivää ja reissuja joka viikko, ainaki yks päivän kestävä. On sillä onneks joskus vähän löysempää sit, mutta yleisesti ottaen on paljon töissä. Mulla on jatkuva ikävä ja oon aina vaan lasten kans keskenään kotona. Nytkään en saa unta ku ahdistaa huominen. Lapset on toki ihania, mutta toisella on uhma ja välillä tosi rankkaa. Ja huomenna ollaan taas koko päivä yömyöhään asti keskenämme. Huoh.

no mun mies ollu reilun viikon Ruotsissa,tulee takasi 5.11 ja lähtee takasin su 9.11 ja on taas ainaki pari viikkoa siellä.
Lapset 10,8 ja 3.
Käyn kyllä töissä mutta välillä seinät meinaa kaatua päälle.

:hug: :hug:

Meillä oli/on vuosikaudet samaa, mies työreissuilla pitkät ajat ja sitten taas kokonaan kotona päiviä. Muutti yhdessä vaiheessa paikalliseksi työt, mutta ei sillä ja mun osa-aikaisella palkalla eletty niin jatkanut työreissujaan yhä, tosin vähemmän kuin ennen. Eli tiedän tunteen, kun tahtois jo toisen viereen kun viidettätoista yötä käy yksin sänkyyn makaamaan :/

Tuohon lasten kanssa keskenään olemiseen tottuu, usko pois, mutta ikävään toista kohtaan ei totu koskaan :/

Luulisi olevan rankkaa miehellekin. Ymmärrän ettei ole kivaa. Saatte kuitenkin yöt olla yhdessä? Se on jo luksusta, vaikkei sitä helposti huomaa, jos molemmat vaan kaatuu sängyn pohjalle rättiväsyneinä.

Minkä ikäiset lapset? Voisitko alkaa ajatella töihin menoa itsekin ja lapset hoitoon? Sillain tulisi sulle muutakin ajateltavaa kuin koti. Tietysti se edellyttäisi, että mies pystyisi töissä joustamaan/saamaan joustoa. Yksin et voi koko huushollia pyörittää.

Kuulostaa tutulta. Välillä itsekin on ihan äärirajoilla jaksamisen kanssa, ei ole kiva kun toinen on niin tajuttomasti töissä, kaikki kärsii. Olen puhunut ja itkenyt. Välillä olen ajatellut että lähden pois.

:hug: Koeta jaksaa.Meillä myös sama tilanne ja mitä mieheltä jää vapaata,kulkee kaiken lisäksi hirvimetsällä.Meillä tosin vaan yksi lapsi mutta kun itse teen kolmivuorotyötä,välillä on todella rankkaa sekä lapsella että minulla.Molemmilla hirveä ikävä iskää.. :'(

Juu on se yöt kotona paitsi välillä käy niitä reissujaan ja joka viikko ainaki yhden päivän niin pitkään et ehdimme mennä jo nukkumaan täällä. En mä tiedä onko se miehelle niin raskasta ku mulle, ku tuntuu tykkäävän työstään. Välillä musta tuntuu että tykkää siitä enemmän ku musta, vaikka ei se varmaan (toivottavasti) pidä paikkaansa. Mun lapset on molemmat alle 3v. Vielä ku toinen oli vauva, mies teki reissuhommaa ja oli vaan vkl kotona. Että on tilanne siitä parantunu. Silti toivoisin että sillä olis normaali 8-16 työaika ja siinä se, ei mitää miettimisiä ja puheluita ja sähköposteja iltaisin.

Itse en raski laittaa pientä vielä hoitoon joten oon kotona lasten kans. Välillä tuntuu että turhasta valitan, ku monella on vielä huonommin. En vaan voi sille mitään että ahdistaa ja itkettää ja suren huomista jo nyt. Eli ei hyvä päivä tulossa :(

Yhteistyössä