Miksi huulen pielet halkeilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkkss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikkkss

Vieras
argh...noi on niin kipeet,ei saa suuta auki kunnolla...mä en tajua miten noin haljenneet.Ei voi olla c-vitamiinin puute koska syön c-vitamiinia ihan normaalin määrän päivässä.
Ei siis myöskään voi olla liika c-vit. joka auheuttaa tällästä.

Tutkimusta ei nyt ole teille heittää eikä mitään muutakaan tieteellistä näyttöä, mutta b-vitamiinin puutoksen pitäisi olla TODELLA paha että se aiheuttaisi näkyviä vaurioita. Joten siis se on hiivaa, ja osaltaan varmaan kylmä ilma ja viimakin vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutkimusta ei nyt ole teille heittää eikä mitään muutakaan tieteellistä näyttöä, mutta b-vitamiinin puutoksen pitäisi olla TODELLA paha että se aiheuttaisi näkyviä vaurioita. Joten siis se on hiivaa, ja osaltaan varmaan kylmä ilma ja viimakin vaikuttaa.

Mulla ainakin auttaa siihen aina b-vitamiinikuuri, kun on suupielet ja yleensä lisäksi korvanlehdet ihan auki.

toi b-vitamiini sen varmaan tekee,enpä tajunnut...mä olen nimittäin ollut laihiksella ja jättänyt kaikki viljat yms vähemmälle ja muutenkin syönyt vähän.Toi c-vitamiini tulee hedelmistä mitä kyllä saan varmasti.

Yhteistyössä