Miksi mulla on joka toinen kk flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
Olen aivan kypsä tähän-joka toinen kuukausi olen ihan veto poissa;flunssassa, räkä valuu,pää täynnä limaa, nenä kipeä ja unen puute vaivaa. Syön joka pvä tupla määrän c-vitamiinia. Miksi mulla on aina flunssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Vain joka toinen kuukausi?
Mulla on JOKA kuukausi |O , aina talvisaikaan. Onneksi pian tulee kesä =)

ÄLÄ VIITSI! EN USKO! Mitä järkeä tässä jatkuvassa flunssassa on? Mietin et johtuuko se tästä oravanpyörä meiningistä? Töissä kiire ja kotona kiire..

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:

ÄLÄ VIITSI! EN USKO! Mitä järkeä tässä jatkuvassa flunssassa on? Mietin et johtuuko se tästä oravanpyörä meiningistä? Töissä kiire ja kotona kiire..

Voi hyvinkin olla. Jatkuva stressi sairastuttaa. Ei mun mielestä normaalin vastustuskyvyn omaavalla ihmisellä jatkuvasti ole flunssa. Joku syyhän siihen täytyy olla. Mulla on yksi flunssa kerran talvessa, siinä kaikki.

No ole uskomatta, samapa se mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voisko johtu siit'ä etten syö joka pvä?

Miksi ihmeessä et syö joka päivä?

Herään 5.30 syön aamupalan.Menen töihin n.7.00 ja painan tukka putkella sinne 15-16-17 asti, sitten kotia neljän riiviön luokse, kaupassa käyntiä jne. Lapsille ruokaa napaan ja olen unohtanut nälkäni. Iltapala klo 21.30 ja aamupala on joka pvä mulla-kaikki muu ruoka voi jäädä väliin.

kai jotkut saa niitä useammin kun toiset enkä usko mitään erityistä syytä olevan,itse en syö vitamiinejä eikäö se ruokavaliokaan ihan kunnossa ole,ammatiltani olen siivooja,eli tressiä ja kiirettä pukkaa kun lapsi ja koti hoidettavana sen lisäksi ja poltan myös tupakkaa eikä mulla ole ollut flunssaa sitten vuoden 1997

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Siksi kai, kun niitä tulee ihmisellä keskimäärin 5-8 vuodessa.

Onko näin? Mulla on edellinen flunssa ollut kolme vuotta sitten ja silloinkin edellisestä oli jo tass pari vuotta aikaa.

Tottakai vaikuttaa, jos ap syö huonosti. Silloin myöskin elimistösi puolustusjärjestelmä voi huonosti ja sairastut helposti. Itse nautin monipulisen perusruoan lisäksi gefilus- (ja muita maitohappobakteeri) tuotteita. En tiedä onko niilläkin vaikutusta siihen, että sairastelen todella harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kai jotkut saa niitä useammin kun toiset enkä usko mitään erityistä syytä olevan,itse en syö vitamiinejä eikäö se ruokavaliokaan ihan kunnossa ole,ammatiltani olen siivooja,eli tressiä ja kiirettä pukkaa kun lapsi ja koti hoidettavana sen lisäksi ja poltan myös tupakkaa eikä mulla ole ollut flunssaa sitten vuoden 1997

Eikun itseasiassa olikin yksi päivän kestävä vatsaflunssa kun alotin työt kolmen vuoden kotona olon jälkeen.

Yhteistyössä