miksi helkkarissa sanotaan että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
tissit menee pilalle imetyksestä...???
mä en vaan tajuu sitä että rintojen alkuperäinen tarkotushan on imetys!miksi ne sitten menee aina naisten mielestä "pilalle" ?
miksei tissit voi synnyttämättömällä olla huonommat?

ja ne tissit menee joka tapauksessa "pilalle" imetit tai et. eli jos haluaa et tissit pysyy kuosissaan niin ei voi lapsia tehdä ollenkaan. sama tuon alapään kanssa, et se löystyy vaik lapset syntyis sektiolla...

raskaus se rinnat "pilaa" eikä imetys. näin minulle on kerrottu ja ainakaan minulla ei ole rinnat miksikään menneet,onneksi, vaikka olen imettänyt yli vuoden :)

Eri ihmiset ajattelee asioista eri tavalla ja se heille suotakoon. Kyllä minusta saa olla pahoillaan siitä että vartalo on muuttunut, ja sitä ei enää takaisin saa, vaikka tekis mitä.

Kyllä täälläkin on paljon avauksia siittä että miten pääsisi edes jonkinlaiseen kuosiin kun on löllömahaa yms. Harva ihminen on täysin tyytyväinen omaan vartaloonsa.

Kyllä minua hävettää käydä uimahalleissa ja rannalle tuskin koskaan tulen enää menemään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:46 Cruella DeVille kirjoitti:
2 tyhjää nahkapussiahan nuo on mut who cares, ne on sen tärkeimmän hoitanu eli ruokkinu lapsen, välii ulkonäöllä. jos ei ukolle kelpaa ni lähteköö läpyttelee :whistle:

:laugh: :laugh: "läpyttelee" :laugh: *läpyttelee omia läpyköitään*

Yhteistyössä