O
osdkgo
Vieras
Elämää suurempi ongelma. Onko kukaan huomannut samaa? ne valmiiksi "purkitetut" jauhelihathan pitäisi olla suojakaasupakkauksessa, niinku yleensä normaalit naudan ja sian jauhelihat onkin. Mutta jokaikisessä kaupassa missä mä en olen käynyt ja aina kun oon ollut aikeissa ostaa broilerijauhelihaa, niin ne paketit on lörppöjä. Ei tosiaankaan missään suojakaasussa. Miksi näin? Ei kait ne aina ja kaikki voi olla pilalle menneitä?