4
44-46
Vieras
sitä en ole oikein ymmärtänyt, miksi isoille pitää suunnitella ihan omat mallistonsa, jotka kaikenlisäksi ovat pääsääntöisesti, no ei mitenkään mairittelevia? Onko siihen joku syy olemassa, miksei niitä normaalikokoisten vaatteista voi tehdä isompia kokoja? Meneekö siinä vaatteen malli pilalle? Nytkin selailin uutta H&M-kuvastoa ja ne isojen vaatteet oli tosi tylsiä.
Ja sanotaan nyt varmuuden vuoksi, että vaikka olenkin iso, olen toistaiseksi löytänyt vaatteeni normaalikokoisten osastoilta
Ja sanotaan nyt varmuuden vuoksi, että vaikka olenkin iso, olen toistaiseksi löytänyt vaatteeni normaalikokoisten osastoilta