Miksi ette osta lapsellenne folio vappupalloa?

Minusta kysymyksen täytyisi syyttävässä sävyssä kuulua ihan toisinpäin:

Ihanko oikeasti haluat opettaa lapsesi siihen, että ilo ja riemu tulee elämään ostamalla kiiltävää?

Ihanko oikeasti haluat ostaa kotiisi luontoa kuormittavaa turhuutta?

Itse ostin lapsille (11-15 v) vapuksi eripaksuisia köysiä majanrakantemiseen ja lautantekoon. Siellä he nyt riehuvat köysineen tekemässä majoja ja lauttoja.

Piika-äiti
 
vieraskin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 11:53 BlackCat kirjoitti:
Ei osteta nyt sellaisia isoja palloja koska ne vajuu viikossa. Ostetaan sellaset tikkupallot joissa ilma pysyy vuosia.
Ja siksi ei osteta kun on niin kalliita kun aattelee minkä ajan heliumi pysyy.
meillä on kuukausia pysyny nuo heliumi pallot ilmassa.Ja ei ne enää paljoa maksa, pienen saa kolmella ja ison kuudella eurolla.
Ei niitä palloja mistään torilta kannata ostaa!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 12:33 vieraskin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 11:53 BlackCat kirjoitti:
Ei osteta nyt sellaisia isoja palloja koska ne vajuu viikossa. Ostetaan sellaset tikkupallot joissa ilma pysyy vuosia.
Ja siksi ei osteta kun on niin kalliita kun aattelee minkä ajan heliumi pysyy.
meillä on kuukausia pysyny nuo heliumi pallot ilmassa.Ja ei ne enää paljoa maksa, pienen saa kolmella ja ison kuudella eurolla.
Ei niitä palloja mistään torilta kannata ostaa!!
Mä ostin joku 3 viikkoa sitten neidille tommosen foliopallon ja kyllä se tosi pitkään pysyi ilmassa... toissa päivänä alko pikku hiljaa laskeutumaan ja nyt sit itekseen "seisoo" tossa lattialla.
Ja tuon meinasinkin säästää... on neidin ihka ensimmäinen pallo.

Ja kyllä meinataan vappupallokin hakea... tuo makso 7? ja on iso.
 
Yukimi daifuku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 11:57 Tonnikeiju kirjoitti:
Mä en yksinkertasesti halua ostaa niitä... Täälläki markkinoilla oli myytävänä niitä ja makso 10? kpl... pitäkää vaan pihinä, mutta jos meille ostas kaikille lapsille semmoset pallot ni se tekis 30?... meille tulee vappu ihan tavallisillaki ilmapalloilla :D
Meiän muumivappupallo maksoi anttilassa 3.50 ja siis ihan sama pallo kun toreilla ja turuilla myydään.
 

Yhteistyössä