Miksi et ole ulkona lastesi kanssa juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "Vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"piupau"
Koska lähdetään tunnin päästä kaupan kautta bussille ja sieltä tutun luo kahville, en viitsi nyt enää ylimääräistä tekemistä tähän aamupäivään, kun kotitöitä ollaan tehty.
 
Esikoinen on koulussa ja kuopuksen kanssa tultiin sisään 10 min sitten.
Eipä toi kohta 6v kauaa ilman kavereita ulkona viihdy...Käytiin kirjastossa ja pulkkamäessä samalla reissulla.
Nyt imurointi ja sit lähdetään kauppaan.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25685731:
Kävin herättämässä tuon 20 v kollin ja kysyin, lähteekö se mun kanssani ulos. Katsoi hölmistyneenä ja sanoi: "Häh, miks?" :LOL:
Ja sinä annoit periksi? :O Kyllä lasten täytyy ulkoilla, halusi tai ei, oli 2- tai 20-vuotias. Äiti tietää parhaiten.
 
Koska he ovat sairaana, olleet koko viikon. Nyt kyllä jo jaksavat leikkiä ihan kivasti, aika rankka tauti ollut tähän asti... mulla on pää aika hajalla, kun en itsekään ole päässyt ulos, kun miehellä on joka ilta ollut menoa. Yleensä kyllä tähän aikaan ollaan jo muutenkin tultu sisälle ja ruokailemassa:)
 
Syötiin äsken aamupalaa.
Ajattelin että mentäis vasta iltapäivällä, ni voi postin hakea samalla reissulla.
Ja ½-1h päästä tuo varmaan päiväunilleki rupeaa, ainaki mikäli pitää samaa rytmiä ku lähipäivinä.
 
Keittiönoita
Ja sinä annoit periksi? :O Kyllä lasten täytyy ulkoilla, halusi tai ei, oli 2- tai 20-vuotias. Äiti tietää parhaiten.
Mä annan sen nukkua vielä ja lähetän keskenään ulkoilemaan, kunhan nousee ylös. Ruokakaupassa pitää käydä ja koska siellä sataa lunta, mä en halua mennä. Lapset on sitä varten, että ne hoitavat tuollaisia ikäviä päivittäisiä velvollisuuksia kuten kaupassa käynti yms. Se on niille terveellistäkin, kun saavat liikuntaa ja raitista ilmaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marakatti
Pienin on oksennustaudissa, joten ollaan kotona. Eskarilainen raukka tylsistyy täällä yksinään. En jaksanut kammeta eskarilaista ulos yksin leikkimään, joten katselee nyt tuossa telkkaa, kun pieni nukkuu ja äiti palstailee. Mamma on aika koomassa eikä jaksa lukea edes Aku Ankkaa lapselle :(
 

Yhteistyössä