Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:37 Kirsikka kirjoitti:Vai pitäskö sanoa että en käytä, koska en mä tarvii enää vaippoja :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:39 Ninniliina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:37 Kirsikka kirjoitti:Vai pitäskö sanoa että en käytä, koska en mä tarvii enää vaippoja :saint:![]()
Voi äitikin kestoilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:35 Ninniliina kirjoitti:käytetään pääasiassa kestoja - tällä hetkellä yökäytössä kertsit kun ei ole sopivaa yövaippaa
- taloudellisuus
- ekologisuus
- ei hiosta
- vaivattomuus (kun siihen ensin rutinoituu)
- ei haise yhtä pahalta kun kertikset
- poika (1v9kk) valkkaa itse keston kertiksen sijaan jos saa valita
- ei vaippaihottuma tms. ongelmia
- tyylikkäämpiä kuin kertsit![]()
- ei-kuivapintainen vaippa opettaa lapselle mikä ero pissatulla ja ei-pissatulla vaipalla
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:39 Nasu kirjoitti:Onko kukaan kestoilija, joka säästää luontoa, miettinyt kuinka paljon energiaa ja vettä sitten tuhlaantuu kun pestään vaippoja?
Tulipa vaan mieleen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:39 Nasu kirjoitti:Onko kukaan kestoilija, joka säästää luontoa, miettinyt kuinka paljon energiaa ja vettä sitten tuhlaantuu kun pestään vaippoja?
Tulipa vaan mieleen!![]()