Miksi et äänestäisi perussuomalaisia?

"vieras"
[QUOTE="Vieras";23256780]Hieno periaate! Miksi juuri Persut onnistuisivat sinusta tämän turvaamaan, eivätkä muut puolueet? Ja vielä MITEN tämä tapahtuisi?[/QUOTE]

Esimerkiksi Helsingissä ilmoitettiin 92 raiskausta vuonna 2009, näistä Suomalaisten tekemiä oli 37, ja ulkomaalaistaustaisen tekemiä 55.

Eli Suomalaisten osuus 40% ja ulkomaalaistaustaisten osuus 60%. Kun ottaa huomioon että ulkomaalaistaustaisten osuus Helsingin väestöstä on n. 7,2 %, voi jokainen päätellä siitä ketkä täällä Suomessa raiskaa.

Ei tämä mitään avaruustiedettä ole.

Myös kaikki väkivaltainen ja brutaali pahoinpitely mm. välilhan leikkaaminen saksilla raiskauksen yhteydessä on hyvin usein ulkomaalaistaustaisten tekemiä.

Johan tämä maahanmuuttajien rikollisuus ja välinpitämättömyys lakia kohtaan, on huomioitu myös poliisin ylimmässä johdossa ja ministeritasolla.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23256926]Esimerkiksi Helsingissä ilmoitettiin 92 raiskausta vuonna 2009, näistä Suomalaisten tekemiä oli 37, ja ulkomaalaistaustaisen tekemiä 55.

Eli Suomalaisten osuus 40% ja ulkomaalaistaustaisten osuus 60%. Kun ottaa huomioon että ulkomaalaistaustaisten osuus Helsingin väestöstä on n. 7,2 %, voi jokainen päätellä siitä ketkä täällä Suomessa raiskaa.

Myös kaikki väkivaltainen ja brutaali pahoinpitely mm. välilhan leikkaaminen saksilla raiskauksen yhteydessä on hyvin usein ulkomaalaistaustaisten tekemiä.

Johan tämä maahanmuuttajien rikollisuus ja välinpitämättömyys lakia kohtaan, on huomioitu myös poliisin ylimmässä johdossa ja ministeritasolla.[/QUOTE]

Niin ja vielä vastaus itse kysymykseesi. Persut ainoana järkevänä puolueena uskaltavat puuttua tähän järjettömään maahanmuuttoon, ja OIKEASTI tiukentaa sitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23256926]
[/QUOTE]

Ja montakohan tällaista tapausta viime vuonna oli? Yhtään väheksymättä sinänsä kauheita rikoksia, persut tuntuvat haalivan äänestäjiä lähinnä ihmisistä, jotka lukevat uutisensa iltapäivälehdistä. Ei ihme, että ahdistaa ja pelottaa jatkuvasti.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23256952]Ja montakohan tällaista tapausta viime vuonna oli? Yhtään väheksymättä sinänsä kauheita rikoksia, persut tuntuvat haalivan äänestäjiä lähinnä ihmisistä, jotka lukevat uutisensa iltapäivälehdistä. Ei ihme, että ahdistaa ja pelottaa jatkuvasti.[/QUOTE]

mm.

muunmuassa.

"vieras"
En ymmärrä tuota väitettä, että mentäisiin ajassa taakseppäin. Päinvastoin persuilla on katse tulevaan, ja haluaisivat ennaltaehkäistä väistämättömän ongelman maahanmuuton saralla, joka on koettu niin Ranskassa, Espanjanssa, Hollannissa, Belgiassa, Saksassa, Englanninssa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Muuallakin. Useat presidentit ja ministerit ovat myöntäneet monikulttuurisuuden olevan huono asia.

Kulttuuri, uskonto, tavat ja laki ovat niin erilaisia, varsinkin muslimeilla, ettei se vaan onnistu.

Tähän olisi kiva saada joltain kukkahatulta mielipide asiaan.

Myös näissä maissa eräät tietyt maahanmuuttajat eivät välitä hevonvittua lakikirjasta.

123
Mä olen kokeillut parin vaalikoneen kautta kattoa mitä kannattaisi äänestää. VAalikoneen mukaan Prasuja. Mä olen niiden kanssa samoilla linjoilla verotuksen, maahanmuuttopolitiikan suhteen, mutta en halua että persuista tulee suomen suurin puolue ja että Soinista pääministeri. Äänestäisin niitä jotta muutkin puolueet ymmärtävät miten tosissan kansa on esim mamu-asioissa. Mutta toivon silti että muut puolueet jäävät Suomessa valtaa.

Pidän Soinista juuri keskustelun herättäjänä ja toivon että niiden suuri suosio saa muutkin puolueet tarttuvaam tuohon asiaa. En kestä niiden korrektia asennetta. Jos kansa ei halua maksaa mamuille, niin puolueilta pitää löytyä munaa sanoa myös se ääneen ja siirtää rahat mamujen hyysäyksestä vaikka suomalaisten vanhustenhoitoon.

Mutta siis en varmasti nyt äänestä ketään

anti porvari
Sehän onkin "vanhojen puolueiden parjaamiskampanja" jossa pitää pelotella millon milläkin valheella että ne itse voisi vielä kusettaa kansaa ja pimittää rahat sinne veroparatiiseihin, katsokaapa wikipediasta mikä on kapitalistista kirjoitettu niin se natsaa täydellisesti nykyisten hallituspuolueiden kanssa, jopa vihreiden.

häh
[QUOTE="vieras";23257017]Niin, en ole missään kirjoittanut sen minua haittaavan. Sen sijaan sinun keskusteluasi tällä palstalla se näyttää vakavasti haittaavan.[/QUOTE]

Ei se minun keskuteluani haittaa millään muotoa. Tiedätkö enä itsekään mitä kirjoittelet? Se pääsanoma ainakin on sinulla ihan hukassa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23257054:
Ei se minun keskuteluani haittaa millään muotoa. Tiedätkö enä itsekään mitä kirjoittelet? Se pääsanoma ainakin on sinulla ihan hukassa.
Tiedän oikein hyvin, mitä kirjoittelen. Luen tekstin myös ennen kuin painan Lähetä-painiketta, saattaisi tehdä sinullekin hyvää.

Lisäksi haluat ehkä tutustua palstan sääntöihin, erityisesti koskien nimimerkkien käyttöä:

3. Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23256926]Esimerkiksi Helsingissä ilmoitettiin 92 raiskausta vuonna 2009, näistä Suomalaisten tekemiä oli 37, ja ulkomaalaistaustaisen tekemiä 55.

Johan tämä maahanmuuttajien rikollisuus ja välinpitämättömyys lakia kohtaan, on huomioitu myös poliisin ylimmässä johdossa ja ministeritasolla.[/QUOTE]

Huhuu, kukkahatut?!?

Miten puolustelette simo somalialaista ja ali baba allah mohammed bin ladenia ?

häh
[QUOTE="vieras";23257094]Tiedän oikein hyvin, mitä kirjoittelen. Luen tekstin myös ennen kuin painan Lähetä-painiketta, saattaisi tehdä sinullekin hyvää.

Lisäksi haluat ehkä tutustua palstan sääntöihin, erityisesti koskien nimimerkkien käyttöä:

3. Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu.[/QUOTE]

Sinäkö se todellakin olet kaikkien noiden "Vieras" nimimerkkien takana? Kirjoittamista sinulla kyllä näyttää riittävän.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23257103]Huhuu, kukkahatut?!?

Miten puolustelette simo somalialaista ja ali baba allah mohammed bin ladenia ?[/QUOTE]

Esitin viestissä 303 sinulle kysymyksen viestiisi liittyen, haluaisitko ehkä vastata siihen?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23257126]Esitin viestissä 303 sinulle kysymyksen viestiisi liittyen, haluaisitko ehkä vastata siihen?[/QUOTE]

En tiedä.

Kyseinen tapahtuma oli vain esimerkkinä.

tässä vastaus ymp.leik.
[QUOTE="vieras";23257126]Esitin viestissä 303 sinulle kysymyksen viestiisi liittyen, haluaisitko ehkä vastata siihen?[/QUOTE]

Mä voin tähän vastata vaikka kysymys ei ollutkaan minulle suunnattu.
Miehille noin 15–20 miljoonaa, joista noin 12 miljoonaa muslimimaissa ja noin 100 000 juutalaisuuden parissa ja naisille noin 2-3 miljoonaa silpomista vuodessa.

Yhteiskuntatieteiden kandi
[QUOTE="qAz";23254239]Suosittelen ehdottomasti yhteiskuntatieteiden lisäksi taloustieteiden perusteiden opettelemsta. Näitä ennen kannattaa lukea vaikka Anttonen&Sipilä teos koskien sosiaalivaltion tilaa. Siniset kannet, jossa huoltoasema, en muista nimeä.[/QUOTE]

Teos lienee nimeltään Suomalaista sosiaalipolitiikkaa.

Äänestäjä
Näiden takia äänestän Persuja:

Palveluiden ja työpaikkojen siirryttyä keskuksiin ja julkisen liikenteen lakattua oma auto on maaseudun asukkaille korvaamaton. Vanhojen autojen päästöverot, polttoaineverot ja työmatkavähennysten rajoittaminen koskettavat rajuimmin maaseudun asukkaita. Kustannusten nousu voi tehdä jopa työssäkäynnin kannattamattomaksi ja harrastukset mahdottomiksi. Perussuomalaiset eivät hyväksy ympäristösyillä harjoitettavaa keskittämispolitiikkaa.

Perussuomalaisten mielestä julkisen terveydenhuollon palvelumaksuja ei pidä nostaa, vaan varsinkin perusterveydenhuollossa niitä tulisi pikemminkin laskea, jotta kaikkein heikoimmassa taloudellisessa asemassa olvien terveystilanne ei palveluiden kallistumisen takia huononisi.

Vanhustenhoidossa on ilmennyt suuria puutteita viime vuosien aikana, koska erityisesti valtion rahoitusta hoitopalveluihin on merkittävästi leikattu. Hoitohenkilökunta on meillä ahkeraa, mutta sitä on yksinkertaisesti liian vähän vanhainkodeissa, terveyskeskuksissa, kuten myös kotipalveluissa.

Omaishoito on myös kaikkien laskelmien mukaan yhteiskunnalle edullisin hoitomuoto. Se on sitä silloinkin, kun omaiselle maksetaan hoitotyöstä hänelle siitä ehdottomasti kuuluva palkkio, omaishoidon tuki. Suomessa arvioidaan olevan noin 300 000 omaishoitajaa, mutta omaishoidon tukea kunnat maksavat vain 34 000 omaishoitajalle. Yhtälö on Perussuomalaisten mielestä täysin käsittämätön, kun otetaan huomioon, miten arvokasta omaishoitajan työ on sekä inhimilliseltä että yhteiskunnalliselta kannalta. Tukihakemuksia on jonossa valtava määrä.

Perussuomalaiset eivät hyväksy maahanmuuttajien kotouttamispolitiikan peruslähtökohdaksi sitä, että kantaväestön tulisi sopeutua maahanmuuttajien tapoihin tai että vieraista kulttuureista tuleville alettaisiin luoda heidän lähtömaansa kulttuuriin perustuvaa lainsäädäntöä ja viranomaiskäytäntöjä.

Valtapuolueiden viime vaalikaudella poistama varallisuusvero tulee palauttaa.

Emme kannata kehitystä kohti tasaveroa, jossa rikkaat rikastuvat, mutta köyhät köyhtyvät.

Niinpä... lapset on huono säästökohde ja onkin ehdotettu myös työurien pidentämistä, tai eläkkeiden poistoa. Kuka olisi oikeasti valmis tähän, jos vaakakupissa on vaikkapa se mainitsemasi lasten psykiatrinen hoito?

Minun täytyy sanoa, etten ole halukas olemaan töissä esim 75-vuotiaaksi. Ja jos kunta ei maksa lapseni psykiatrista hoitoa, maksan sen tietenkin itse.
Niinhän me pystymme lapsiemme hoidot maksamaan. Mutta suuri osa näistä psykiatrista hoitoa tarvitsevista lapsista tulee juurikin pienituloisista, jopa köyhistä perheistä. Siellä ei niin vain lähdetäkään yksityiseltä hakemaan apua. Ja kuitenkin sijoitus lapseen (vaikkei oma olisikaan), on aina sijoitus tulevaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23254308:
Minä taasen luin eräästä tutkimuksesta persujen kannattajien olevan toiseksi varakkaimpia heti kokoomuslaisten jälkeen.
No mitä se varakkuus mihinkään liittyy? Eiköhän nämä kepulaiset yhdessä kokoomuslaisten kanssa ole niitä vauraimpia mutta eihän minkään puolueen edustajat mitään yhtäläistä massaa ole kuitenkaan.
Sori nyt vaan mutta kun näin Helsingissä persujen vaalitilaisuuden niin siellä oli kuuntelemassa vain miehiä ja kovasti olivat angstaajan näköistä porukkaa, monelle sopi myös lause "Ennen mua pelotti, nyt mullon pilotti" oikein hyvin.

Yhteistyössä