Miksi et äänestäisi perussuomalaisia?

"vieras"
Eipä tulisi mieleenkään äänestää puoluetta, joka ajaa kristillisiä (tai sen puoleen muitakaan uskonnollisia) arvoja. Persut ovat muutenkin melkoisia moraalipoliiseja ja ahdasmielisiä änkyröitä. Lisäksi haluavat kiristää meikäläisen verotusta, joten on aika selvää, etten heitä äänestä.
 
äänet persuille
[QUOTE="qAz";23256596]Perussuomalaisten perusarvot on perseestä. Siksi en niitä äänestäsi, jos on jäänyt epäselväksi.[/QUOTE]

Persujen kaikki arvot ja arvomaailma on täydellinen, siksi niitä pitääkin äänestää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23255415]En ymmärrä tuota väitettä, että mentäisiin ajassa taakseppäin. Päinvastoin persuilla on katse tulevaan, ja haluaisivat ennaltaehkäistä väistämättömän ongelman maahanmuuton saralla, joka on koettu niin Ranskassa, Espanjanssa, Hollannissa, Belgiassa, Saksassa, Englanninssa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Muuallakin. Useat presidentit ja ministerit ovat myöntäneet monikulttuurisuuden olevan huono asia.

Kulttuuri, uskonto, tavat ja laki ovat niin erilaisia, varsinkin muslimeilla, ettei se vaan onnistu.[/QUOTE]

Eikö kukaan kukkahattu ota kantaa ?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23256621]Nämä viherpeikot ja kukkahatut on kyllä niin lapsellisia ja naurettavaa porukkaa, että oikein hävettää niitten puolesta.


Vai vielä vihreet arvot! :D pah..[/QUOTE]

Entäs Persujen "arvot"? Pah!
 
"kukkahattu"
[QUOTE="vieras";23256312]Eipä tulisi mieleenkään äänestää puoluetta, joka ajaa kristillisiä (tai sen puoleen muitakaan uskonnollisia) arvoja. Persut ovat muutenkin melkoisia moraalipoliiseja ja ahdasmielisiä änkyröitä. Lisäksi haluavat kiristää meikäläisen verotusta, joten on aika selvää, etten heitä äänestä.[/QUOTE]

Näin!
 
Qaz, siinä uutisessa kerrottiin, että asia oli paisunut netissä. Uimahallissa oli mukiloitu (lyöty selkään ja jalkoihin) joitain tyttöjä, mutta ei sentään muuta. "Vaatteet oli pysyneet päällä". Ja poliisi varoitti liiasta nettijuoruilusta ja kehotti lähdekritiikkiin.

Ja hei, mulla melko huono ruotsi, joku muu vois lukea ehkä paremmin. :(
 
"Vieras"
Perussuomalaisten äänestäjiltä / kannattajilta haluaisin kysyä, mitkä ovat ne asiat, joiden he uskovat omassa elämässään muuttuvan parempaan suuntaan, jos Persut esim. pääsevät hallitukseen?
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";23256724]Perussuomalaisten äänestäjiltä / kannattajilta haluaisin kysyä, mitkä ovat ne asiat, joiden he uskovat omassa elämässään muuttuvan parempaan suuntaan, jos Persut esim. pääsevät hallitukseen?[/QUOTE]

turvallisuus, turvallisuus ja turvallisuus

Että saisin lapselleni turvallisen elinympäristön.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23256752]turvallisuus, turvallisuus ja turvallisuus

Että saisin lapselleni turvallisen elinympäristön.[/QUOTE]

Hieno periaate! Miksi juuri Persut onnistuisivat sinusta tämän turvaamaan, eivätkä muut puolueet? Ja vielä MITEN tämä tapahtuisi?
 
"höpsis"
Olen joissakin asioissa samaa mieltä Persujen kanssa ja voisin heitä äänestääkin jos, kuten olen aiemminkin jo sanonut, löytyisi ehdokas joka ei yhtään minkään varjolla ole vastaan abortteja, avioeroja, ja homoseksuaaleja. Ne kaikki ovat normaaleja, elämään kuuluvia asioita. Ihan samanlaisia ihmisiä ollaan kaikki, heterot ja ei heterot, ei sitä sitä paitsi itse valita.

Ja vielä ehdokkaan tulee ymmärtää, että turkistarhaus on eläinrääkkäystä, ketut kiertämässä kehää pienissä häkeissään jne. Kukaan sivistynyt ihminen ei voi sellaista toimintaa kannattaa.

En ole vielä törmännyt nuo ehdot täyttävään Persuehdokkaaseen, jos sellaista onkaan.

Suomalaiset perusarvot eli vapaus ja tasa-arvoisuus, ovat niitä oikeita arvoja, eikä miehinen uhoaminen, erilaisuuden pelko ja ahdasmielisyys. Ne ovat raukkojen arvoja.
 
"Vieras"
[QUOTE="höpsis";23256795]Olen joissakin asioissa samaa mieltä Persujen kanssa ja voisin heitä äänestääkin jos, kuten olen aiemminkin jo sanonut, löytyisi ehdokas joka ei yhtään minkään varjolla ole vastaan abortteja, avioeroja, ja homoseksuaaleja. Ne kaikki ovat normaaleja, elämään kuuluvia asioita. Ihan samanlaisia ihmisiä ollaan kaikki, heterot ja ei heterot, ei sitä sitä paitsi itse valita.

Ja vielä ehdokkaan tulee ymmärtää, että turkistarhaus on eläinrääkkäystä, ketut kiertämässä kehää pienissä häkeissään jne. Kukaan sivistynyt ihminen ei voi sellaista toimintaa kannattaa.

En ole vielä törmännyt nuo ehdot täyttävään Persuehdokkaaseen, jos sellaista onkaan.

Suomalaiset perusarvot eli vapaus ja tasa-arvoisuus, ovat niitä oikeita arvoja, eikä miehinen uhoaminen, erilaisuuden pelko ja ahdasmielisyys. Ne ovat raukkojen arvoja.[/QUOTE]

Erinomaisesti kirjoitettu, olen täysin samaa mieltä kanssasi.
 
[QUOTE="vieras";23256782]Etkö seuraa uutisia?[/QUOTE]

Lopettamalla pakkoruåtsi?
Lopettamalla EU-jäsenmaksut?
Lisäämällä pakkoliikuntaa kouluihin?
Vähentämällä nykytaiteen tukemista ja tukemalla "suomalaista identiteettiä vahvistavaa" vanhaa taidetta?
 
[QUOTE="vieras";23256782]Etkö seuraa uutisia?[/QUOTE]

Minkälaisessa vaarassa sinä tunnet juuri tällä hetkellä olevasi? Miten Perussuomalaiset voivat siihen vaikuttaa?

Eiks joku persu taannoin ehdottanut käsiasetta kaikkien "turvaksi". Kyllä sitten on turvallista, kun Perussuomalaiset oikein pääsee vallankahvaan kiinni! :rolleyes:
 
selvennätkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23256826:
Lopettamalla pakkoruåtsi?
Lopettamalla EU-jäsenmaksut?
Lisäämällä pakkoliikuntaa kouluihin?
Vähentämällä nykytaiteen tukemista ja tukemalla "suomalaista identiteettiä vahvistavaa" vanhaa taidetta?
Suppea on uutiskatsauksesi, kerro mikä kokoomuksen suhde kuntatalouteen? Miksi palvelumaksuja piti nostaa julkisissa palveluissa, miksi Mummoni eläke katsotaan 20€.suurempana toimeentulotuessa vaikka se pienentyi 3€.kuukaudessa kun veroprosentti nousi tasokorotusten takia ja nyt jää vähemmän käteen?
 
"qAz"
Eiks joku persu taannoin ehdottanut käsiasetta kaikkien "turvaksi". Kyllä sitten on turvallista, kun Perussuomalaiset oikein pääsee vallankahvaan kiinni! :rolleyes:
Tämä eiran idiootti kertoi netissä, miten teki mieli hakea ase kotonta ja ampua päähän ihmistä, joka kertoi kokevansa vetoa häntä kohtaan. Se, että ihminen harrastaa käsiaseita ja kertoo netissä avoimesti, miten tekee mieli ampua päähän toisia pitäisi olla peruste aseluvan perumiselle.
 
ei...
Minkälaisessa vaarassa sinä tunnet juuri tällä hetkellä olevasi? Miten Perussuomalaiset voivat siihen vaikuttaa?

Eiks joku persu taannoin ehdottanut käsiasetta kaikkien "turvaksi". Kyllä sitten on turvallista, kun Perussuomalaiset oikein pääsee vallankahvaan kiinni! :rolleyes:
Ei ole ehdottanut mutta kepulainen sanoi että rikoksia saa tehdä jos ei jää kiinni. :LOL:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja selvennätkö?;23256850:
Suppea on uutiskatsauksesi, kerro mikä kokoomuksen suhde kuntatalouteen? Miksi palvelumaksuja piti nostaa julkisissa palveluissa, miksi Mummoni eläke katsotaan 20€.suurempana toimeentulotuessa vaikka se pienentyi 3€.kuukaudessa kun veroprosentti nousi tasokorotusten takia ja nyt jää vähemmän käteen?
Tuo sinun nimimerkkisi on juuri se kommentti joka minulle tulee mieleen lukiessani tuota oksennustasi. Luulisi perussuomalaistenkin kannattajan sentään jonkinlaiset suomen oikeinkirjoitustaidot omaavan.
 
usko pois
[QUOTE="vieras";23256888]Tuo sinun nimimerkkisi on juuri se kommentti joka minulle tulee mieleen lukiessani tuota oksennustasi. Luulisi perussuomalaistenkin kannattajan sentään jonkinlaiset suomen oikeinkirjoitustaidot omaavan.[/QUOTE]

Ihan miten vaan, persut ne saa vaan ääniä lisää juurikin tällä kansanomaisuudella eikä vieraantumisella kansasta. =)
 

Yhteistyössä