Miksi entisten miesten uudet eukot on perseestä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Onko se joku sääntö vai löytyykö poikkeuksia???

Mä en jotenki jaksa enää tota isojen lasten äitipuolta ja isääkään en jaksa. Nyt ne on taas painostanu lapsia että meidän pitäs muuttaa samalle paikkakunnalle ku tää pariskunta. Ja mä en aio muuttaa. Mulla ei ole pienintäkään aikomusta muuttaa. Ja sit oli taas tullu ohjeistusta että kun koulut alkaa niin aamulla pitää olla hanskat kädessä. Ja kohta varmaan tulee taas pipo-ohjeet ja pitkäkalsariohjeet.... Mä en jaksa enää. |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

:hug: Voi ystävä hyvä... Taasko ne on ollu hankalia. Mun exän nykyinen on ihan ok, mulkoilee vaan pahasti autosta aina ku niitä näkee.. Puhelimessa on kyllä ihan ok. Toisen exän exä on hyvä ystävä ja tän nyxän exä on mielestäni tosi hyvä tyyppi. Miehen mielestä ei... :D

petomamma: yritin pysyä perässä noissa exän nyxissä jne mut ehkä tipahdin. Ja siis välihuomautus nuo on AINA hankalia... Siis nää h ja p. Siis sun exän nyxä on se hmmmm en muista nimee nekä edes millä alkaa mut kuiteski se no just se. Ja sit tää exän exä on se toinen eiks niin? Ehkä mä oon kärryillä.

Dude mikä kolaus? Tipahin.. Minunko itsetunto pitäs kolahtaa vai sen akan? En jaksa ymmärtääkään enää....

Mä oon kyllä tätä monesti miettiny. Ja mä luulen että exät on perseestä siks koska jos ne ei ois niin eihän ne ois exiä. Ja sit kun exät on perseestä ja ne löytää sopivan itelleen niin sekin on perseestä ja ne on täydellinen pari. Ja varmaan samasta syystä nykyisten exät on perseestä koska jos ne ei ois niin sit ne ois viel kimpassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
naisten pitää kyetä aattelemaan noin koska muuten vitutus ja itsetuntokolaus ois liian suuri :D

Miksi pitäis vituttaa tai itsetunto saada kolhuja????? Siitä miehenkuvatuksesta en ollut mustis edes silloin, kun vielä yhdessä asuttiin, miksi sitten jälkeen. Ja kun minä jätin miehen, niin ei ole mitään sellaista oloa, että hän olis parempaan vaihtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
No varmaan Dude koettaa sanoa että meillä kolahtelee jos exällä on uusi... :laugh:

Nii ja sit että sen automaattisesti haluaa nähdä huonossa valossa koska jos se oiski unelma, upea ja kaikkea ni vertaisitte itteenne ja tulis paska fiilis. Täähän on leffoistaki tuttua tavaraa :D

No siis mun puolesta olkoon vaan uus. Olivat menneet kihloihinki perjantaina. Onnea vaan heille. Mun äiti ja täti on sitä mieltä että se liitto ei kestä, mut mä oon ihan varma että ne on loppuelämänsä yhdessä. Ne niin hyvin sopii toisilleen. Eikä mua haittaa se niiden yhdessä oleminen yhtään. Kun vaan nyt tajuaisivat antaa meidän täällä elää ihan rauhassa. Kohta ei lapset lähe ollenkaan isälleen, siis kun eivät ite halua sinne. Ja mä oon aikoinaan kokenu ite samoja juttuja ku esim tyttö nyt käy läpi. Että sikäli tuntuu pahalta. Ja mietinki mitä mä voisin asioille tehdä.

Mä lähinnä ajattelen niin,että kun mä pääsen tosta ukosta eroon,niin lainoastaan säälin sitä hölmöä joka ton äijän kelkkaan viitsii lähteä!!!! :) Tosin en varoittele;jos ei itse ajoissa älyä pötkiä pakoon,niin kärsiköön tyhmyydestään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kainalokarva:
Miks aina hakea vikaa muista?
Miksei voisi miettiä, mitä vikaa minussa?

Mä en ehkä tajua tätä kommenttia tähän väliin. Vikojahan on kaikissa. Mut kun mulla ja lapsilla sujuu elämä ihan hyvin täällä, niin miks toisen ihmisen pitä sitä sit hämmennellä ja sekaantuu siihen. Onko se sit jotenki mun vika että se on tollanen??????????????????????? No mut kaikkihan tässä elämässä lopulta kääntyy mun syyksi eli ei se ole mitenkään uusi asia.

No varmaan Dude koettaa sanoa että meillä kolahtelee jos exällä on uusi... :laugh:

Nii ja sit että sen automaattisesti haluaa nähdä huonossa valossa koska jos se oiski unelma, upea ja kaikkea ni vertaisitte itteenne ja tulis paska fiilis. Täähän on leffoistaki tuttua tavaraa :D

No toi ei kyllä toimi ihan jokaiseen juttuun. Meillä exän nykyinen on kuten edeltäjänsäkin niin kieltänyt exää olemasta yhteydessä muhun. Olen uhka heidän parisuhteelleen...WTF, mä oon naimisissa ja kaksi lasta..tosin toinen on exän kanssa tehty, mutta kuitenkin. Niin ja ollaan erottu jo 10 vuotta sitten enkä oo exää missään välissä halunnut takaisin.
Kait me ollaan vaan oltu sitten ulkopuolisten silmiin liian hyviä kavereita eron jälkeen.

Paremmin ne uudet niille exilleni todennäköisesti sopivat kuin minä. Joten hyvää jatkoa minun puolestani vain kaikille. En ole ex:ieni uusia naisystäviä koskaan tavannut ainakaan tietääkseni.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

No toi ei kyllä toimi ihan jokaiseen juttuun. Meillä exän nykyinen on kuten edeltäjänsäkin niin kieltänyt exää olemasta yhteydessä muhun. Olen uhka heidän parisuhteelleen...WTF, mä oon naimisissa ja kaksi lasta..tosin toinen on exän kanssa tehty, mutta kuitenkin. Niin ja ollaan erottu jo 10 vuotta sitten enkä oo exää missään välissä halunnut takaisin.
Kait me ollaan vaan oltu sitten ulkopuolisten silmiin liian hyviä kavereita eron jälkeen.

jatkona vielä että tää exän nykyinen on oikeasti kaunis mimmi jonka ei tarvis ainakaan ulkonäöllisistä syistä olla huolissaan...toki mun ihana luonteeni varmaan peittoo sitten monta juttua...niin joo, ihan varmaan. :D

Niin ja siis mä ja exä ollaan erottu kohta 6v sitten enkä ole minäkään hänen peräänsä kertaakaan haikaillu. Eikä kyse ookkaan mistään mustisjutusta täässä mulla nyt. Vaan siitä miksi joidenki ihmisten pitää sekaantua toisten elämään. Onko se kateellinen mulle kun mä pärjään vai miks. Tosin oon kuullu että tää sama eukko on sekaantunu myös exänsä exän ja niiden lapsen elämään ihan samalla tavalla että kai se on hänen luonteessaan tuo sekaantuminen. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut oothan säkin exä :D

Niin exiä ollaan varmasti aika moni meistä jollekkin, mutta se ero onkin siinä että miten paljon sitä sotkeentuu toisten asioihin. Esim mulla menee raja siinä, että exän mimmit rupee kertomaan mulle miten mun pitää hommat hoitaa ja usein nää on olleet vielä sellaisia joilla ei oo omia lapsia. Eli kasvatuksellisista asioista puhun tasan tarkkaan exäni kanssa ja tätä nykyä luonnollisesti myös aviomieheni kanssa, koska lapsi asuu meidän kanssa24/7 ja tapaa isäänsä säännöllisen epäsäännöllisesti.

Yhteistyössä