jahas, äijät on sitten päättänyt ettei tarvii lähteä aikasin mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
nyt alkaa taas huonotuulisuus iskeä.. mies nukkuu edelleen, poika vetkuttaaminkä kerkiää, aamiainen vielä syömättä :headwall: |O
mä oon ihan lähtövalmiina ja pitäis olla jo menossa että kerkiäis mutta ei.. ei sitten prkl |O
en jaksa äijää enää herätellä joten se rykii sitten herneet nekkuun kun lähdetään pojan kanssa kahdestaan.. jos mä vaikka saisin pojan pikkuhiljaa toimimaan.. selkeästi päivä menee samaa rataa kuin eilinen :ashamed:

me sanoon sun miehelle et te ootte lähös et poika syö vaan aamupalan... ja jos ei nouse nii se on sit sen oma valinta ja turha vetää hernettä nenään.. rasittavaa kyllä tollanen jos ootte sopinut jne

lähet pojan kanssa kaksistaan... anna ukkos nukkua.. tulee kivempi reissu kun ei tuu mitään riitaa jos nyt meet kiskoo ukkoas ylös ja hoputtamaan ei varmasti tykkää... ja voi tulla riita.

joten poitsun kanssa kahdestaan vaan :)

puhuttiin jo eilen tästä, että ajoissa liikenteeseen kun on paljon hommaa.. klo 6 on herätyskello soinut ja silloin ollaan kaikki herätty.. ainoo vaan että mies jäi nukkumaan.. tossa äsken se huuteli että mitä puuhataan ja sanoin että poika syö aamiaista ja että pitäis alkaa lähtemään.. hiljaista on yläkerrassa että jatkoi sitten nukkumistaan.. kävin tossa aiemmin jo pukemassa ja silloinkin se havahtu mutta jatkoi uniaan. :headwall:

jos nyt ton pojan saisin yhteistyökykyiseksi.. raivohalvaus seuraa jos mä sitä alan väkisin pukemaan mutta eipä tuo näytä ite edistyvän :headwall: :headwall:
selkeästi olis tarvetta palvelulle josta vois tilata 5min varoajalla vahdin kotio niin pääsis itse liikenteeseen ja tälläset pienet ja vähän isommat kapinalliset vois jäädä lonnimaan jos kerran huvittaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
jos nyt ton pojan saisin yhteistyökykyiseksi.. raivohalvaus seuraa jos mä sitä alan väkisin pukemaan mutta eipä tuo näytä ite edistyvän :headwall: :headwall:
selkeästi olis tarvetta palvelulle josta vois tilata 5min varoajalla vahdin kotio niin pääsis itse liikenteeseen ja tälläset pienet ja vähän isommat kapinalliset vois jäädä lonnimaan jos kerran huvittaa :xmas:

Mee yksin jätä poitsu isällensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Mee yksin jätä poitsu isällensä :D

hetken aikaa harkitsin vakavasti tuota.. :snotty: mutta eipä toi mies sillä nouse ylös, tai sitte se tekee salama lähdön, eli rykii vaatteet päälle 5 min ja kävelöee autolle naama sitruunans yöneenä.. sitte se on yhtä äkäilyä koko aamun.. :xmas: njääh.. kyllä toi poika edistyy.. on sillä jo vaippa päällä, enää puuttuis loput :laugh:

joo'o, se nous ylös kun oltiin lähdössä ja ryki sen kilon herneitä nekkuun.. ja kun nyt tultiin takas kotio niin se oli nukkumassa
:headwall:
jos sitä ryhtyis bridezillaksi ja alkais paiskomaan mielenosoituksellisesti tavaroita (kaljapulloja ) seinille ja huutamaan niin saiskohan sillä äijään eloa :saint:

Yhteistyössä