Minusta sterilisaatoi on oikein hyvä vaihtoehto ja itse olen tiennyt jo monta vuotta että sen haluan itsekin teettää jossain vaiheessa. Asia tullee ajankohtaiseksi parin vuoden päästä kun hormonikierukka poistetaan. Ymmärrän kyllä näiden harkintaan kehoittavien ajatuksen, mutta mistäpä kukaan tietää miten pitkään asiaa on harkittu? Tuskinpa kukaan menee sterilointia hakemaan kuin kaupasta maitopurkkia.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä "pahemmalta" tuntuu ajatus että tulisi vahingossa raskaaksi, muusta ehkäisystä huolimatta. Ja jos nainen tietää ettei itse enää halua lapsia, ei siinäkään tilanteessa että liitto päättyisi huomenna ja uusia kumppaneita tulisi kuvioihin, miksi vaatia sterilisaatioon mies?
Mitä enemmän ikää tulee, sitä "pahemmalta" tuntuu ajatus että tulisi vahingossa raskaaksi, muusta ehkäisystä huolimatta. Ja jos nainen tietää ettei itse enää halua lapsia, ei siinäkään tilanteessa että liitto päättyisi huomenna ja uusia kumppaneita tulisi kuvioihin, miksi vaatia sterilisaatioon mies?