Miksi en päässyt heti raskaudenkeskeytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulimuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuulimuna

Vieras
kun eilen rv 7+3 todettiin tuulimuna! Miksi joudun odottamaan kotona, että sairaalalla käsittelevät lähetteen, joka kestää väh. 2 viikkoa. Juuri katsoin niin joulusulku kestää 11.1 asti... Tää on niin väärin... ensin 1,5v tuloksettomia hoitoja ja kun eka plussa niin tuulimuna ja sitäkin vaan odotellaan että tulee itsekseen pois. Mä oon niin kyllästynyt tähän odottamiseen! Miksi sitä ei voida heti ottaa pois! Ihan turhaahan se siellä edes on!

Oiskohan keholle helpompi toipua, jos raskaus loppuu luonnostaan eikä lääkkeillä? Tosin henkinen toipuminen on sitä rankempaa mitä kauemmin joutuu odottamaan :( .

[QUOTE="suski";22688026]Oiskohan keholle helpompi toipua, jos raskaus loppuu luonnostaan eikä lääkkeillä? Tosin henkinen toipuminen on sitä rankempaa mitä kauemmin joutuu odottamaan :( .[/QUOTE]

toki olisi... mutta jos ihan rehellisesti sanon niin olisin mieluummin ottanut keskenmenon yllättäen kuin että joudun nyt odottamaan sitä! Näköjään ei paikoissa myös toimitaan asian suhteen erilailla. Ystäväni toisella paikkakunnalla pääsi tuulimunan jälkeen heti kaavintaan.

Kyllä se vaan niin on, että odottamaan joutuu jokainern vuoroaan sinne sairaalaan. Siellä kun hoidetaan niin paljon potilaita ja yleensä kiireellisyysjärjestyksessä.

Itse kaksi vuotta sitten odotin viikon kaavintaa menehtynyt vauvanalku mahassa. Oli siis jo rv 12+2, kun keskenmeno todettiin ja lapsi oli kehittynyt n. rv 10 asti. Kaavinta tehtiin sit aatonaattona, että sellasta. Kaikki on niin suhteellista!