P
punksi
Vieras
Aloitin salilla käynnin kuukausi sitten. Käyn siellä noin 3-5 kertaa viikkoon. Pääasiallisesti juoksumatolla reipasta kävelyä 30min ja pieniä hölkkäpätkiä. Toisina päivinä lihaskuntoa ja juoksumatolla 15-20min.
Paino ei kuitenkaan ole laskenut (jos omaan vaakaan on luottaminen) YHTÄÄN!!
Ei siis oikeasti kilon kiloa!!
Mitä ihmettä teen väärin?! Syön päivässä yhden proteiinirahkan salin jälkeen ja iltapäivällä kaksi leipää keiju-levitteellä ja edam-juustolla maitokahvin kanssa. Siinä syömisetkin.
Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta, mahtaako tämä vaikuttaa asiaan vai mikä ihme on ettei paino laske?!
Ennen saliharrastusta olin tosi laiska liikkumaan, siis tosi laiska. Eli liikunta on lisääntynyt varmaan ihan älyttömästi entisen sohvaperunan sijaan.
Mutta ei, paino ei laske..
( Nyt iskee jo masennus kun kaverit jotka salia myös harrastaneet kk/puolitoista kehuvat 6-8kg painon pudotuksillaan. Minä joudun aina vaan toteamaan että ei kiloakaan... :,(
Paino ei kuitenkaan ole laskenut (jos omaan vaakaan on luottaminen) YHTÄÄN!!
Ei siis oikeasti kilon kiloa!!
Mitä ihmettä teen väärin?! Syön päivässä yhden proteiinirahkan salin jälkeen ja iltapäivällä kaksi leipää keiju-levitteellä ja edam-juustolla maitokahvin kanssa. Siinä syömisetkin.
Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta, mahtaako tämä vaikuttaa asiaan vai mikä ihme on ettei paino laske?!
Ennen saliharrastusta olin tosi laiska liikkumaan, siis tosi laiska. Eli liikunta on lisääntynyt varmaan ihan älyttömästi entisen sohvaperunan sijaan.
Mutta ei, paino ei laske..