Miksi en laihdu?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen kans et syy on kilpparissa. Heti tuli mieleen että kauankohan sulla toi vajaatoiminta on ollut ja paljon sulla on sairaudesta tietoa. Kilppari nimittäin vaikuttaa oleellisesti aineenvaihduntaan ja myös moneen moneen muuhun asiaan ja jos laihduttaa ni mikään kitudietti ei todella oo vajaatoimintaisen vaihtoehto. Oot todennäkösesti tolla kituuttamisella tehny vaan haittaa kilpparille. Varmaan siis oot tehnyt kaiken tietämättömyyttäs ja lämpimästi suosittelen että käyt eka tarkastaa kilppariarvos, jatkat liikuntaa ja alat syömään ainakin 4 krt päivässä ja pikku hiljaa sitten perehdyt siihen mitä sun kannattaa syödä. Roomaa ei rakennettu päivässä joten ei ruokavaliookaan muuteta kertalaakista. Ainakaan ennen ku o tarpeeks tietoa. Eli kärsivällisyys on kaiken a ja o! Jos on liikunta, uni, ravinto ja stressi kohallaan ja silti ei laihdu niin sitten voi olla kilppariarvot vinksallaan ja siks ei laihdu. Nytte ku oot ollu tollasel kitudietillä ni sen takii suosittelisin eka kattoo onks se tehny kilpparille hallaa ja säätää lääkityksen jos tarvetta. Tsemppiä laiduttamiseen ja pienin sekä ennen kaikkea järkevin laskelin eteenpäin :)

Olen pistänyt merkille että iso osa ihmisistä jotka eivät syö aamupala, ovat ylipainoisia.

Ap:kokeile syödä oikeasti vaikka 3-4 tunnin välein. Ja yksi mässypäivä 3 kertaa kuussa.
Mässypäivät ovat mulle tosi tärkeitä,niillä se paino on alkanut oikeasti tippumaan.

Yhteistyössä