Miksi ei pidetä kiinni sovituista tapaamisista !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa päähän

Vieras
Oli tarkoitus mennä heti aamusta kaverille. Siis hän oli itse kutsunut meidät kylään.
Soitti kello yhdeksältä että hei tulkaa myöhemmin hänellä on asioita nähdään vaikka kello 13 .
Lähdettiin poikien kanssa sitten matkaan 12.30 . Eiköhän sitten klo12.50 soi puhelin ja kaveri soittaa että jos vaikka tulisittekin illalla hän on vielä täällä terassilla kaupungilla. Kaveri tietää ihan hyvin että meillä menee matkaan yli puoltuntia . Mitä järkee on soittaa ja peruuttaa 10minaa ennen sovittua aikaa.
No ei sitten tasan mennä.

mun kaveri soitteli ettei voida mennä kun mie oli suunnitellut muuta(seurustelevat,asuvat yhdessä).Piti kuulemma katsoa King Kong elokuva,kaveria ei kuulemma edes kiinnosta koko leffa.Mut ei kelvannut ukon mennä omaan kotiinsa katsomaan elokuvaa.

Joillakin ei vain ole mitään käsitystä aikatauluista. Yksi kaveri on kevyesti pari tuntia aina myöhässä mitään ilmoittamatta mutta vetää hirveät pultit jos joku myöhästyy 10min kun hän odottaa.
Yks kaveri peruu aina, mutta ei ilmoita oma-aloitteisesti mitään. Sitten kun soitan tarkempia aikatauluja niin hän mutisee että "no kun en mä nyt sitten lähdekään" vaikka itse olisi alunperin se joka on lähdössä ollutkin!
Itse kun olen aina ajoissa, ja laitan viestiä jos myöhästyn vähänkin ja ilmoitan heti jos tulee jotain muutoksia sovittuun, niin tuollainen on tosi rasittavaa.

Mulla on kanssa yksi kaveri, jolle ei mene kaaliin että jos mä olen jo lapsenvahdin saanut jollekin hetkelle, niin en voi ihan helposti sitä siirtää tyypin oikkujen mukaan.

Helvetin ärsyttävää.

Nyt tuli viesti että olen kotona . Tervetuloa.
PRKLE !
Ihan kun mulla ja perheellä ei olisi omaa elämää odotettaisiin vaan milloin prinsessalle sopii ollla kotona vaikka hän siis ihan oma-aloitteisesti kutsui meidät kylään.
Olisi ollut ihana päivä lähteä vaikka saaristoon, uimarannalle jne. jos olisi heti aamusta päässyt lähtemään.
No lapset pulikoi altaassa pihalla ja mä nautin ja makailen riippukeinussa :) Ihanaa ja kohta pistetään lihat ja kasvisvartaat grilliin .

Joo. Minulla sellainen kaveri joka mankuu aina tulemaan 600km päähän, mutta sitten kun siellä olen, niin ei ehdikään nähdä! TOSI KIVA! Meille ei tietenkään pyynnöistä huolimatta pääse koskaan. On niin pirun hankalaa.

Yhteistyössä