M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot virginin estolistalla. Ilmeisesti olet häiriköinyt häntä liikaa ja sut on pistetty estoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä oot virginin estolistalla. Ilmeisesti olet häiriköinyt häntä liikaa ja sut on pistetty estoon.
Ei kai tuollaista ole olemassakaan? Ja en todellakaan ole häiriköinyt ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:juu emmääkä nää.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Profiili kuvastaa hyvin hänen päänsä sisältöä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Miten tämä voi kiinnostaa jotakuta?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kikkaillenhan sen saa tyhjäksi. Itse tykkään pitää profiilin näkyvillä, kun usein tulen 'sitä kautta' palstalle. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kikkaillenhan sen saa tyhjäksi. Itse tykkään pitää profiilin näkyvillä, kun usein tulen 'sitä kautta' palstalle. =)
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:kyl mä sinne pääsin, just nyt kävin uteliaisuuttani kattoo. Kivoja kuvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja a:Profiili kuvastaa hyvin hänen päänsä sisältöä...
Eipähän pääse uteliaat katsomaan jälkikäteen mun juttuja ja hakukaan ei toimi, niin B)