miksi baariin pitää pukeutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhheijjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhheijjaa

Vieras
Olen lähdössä kavereiden kanssa siis baariin. He sitten kovasti miettivät mitä laittaisi päälle ja kun itse kerroin että ihan normi paidan ja farkut, sain kuulla että se ei sovi. Baariin pitää kuulemma laittaa bilevaatteet, kuten biletoppi tai mekko.

Minulla ei ole mitään "biletoppeja" eikä "bilemekkoja" enkä sellaisia haluaisi koskaan käyttää jos sillä tarkotetaan näitä mustia tuubimekkoja tai glitteripaitoja.

Kertokaa siis fiksut ihmiset, miksi sinne baariin pitää pukeutua? Olenko oikeasti ihan out jos minulla on farkut ja ihan tavalliset vaatteet?

Ei hemmetti, tollasta kermaperseitten hienostelua :x. Oon yleensä menny ihan normi vaatteissa, eli farkut, paita ja paidan alla ihan normi toppi. Aina on ollu seuraakin tarjolla, nykysin ei tarjottu seura kelpaa, koska olen varattu. Tosin, oon 28v ja käyn ihan muissa paikoissa, kuin yö kerhoissa. Suosin ite Rokkibaareja ja semmosia aikuisempaan makuun olevia. Ei oikein nykysin nappaa tonne 18- vuotiaitten sekaan mennä kattomaan, sitä hynkytys, hinkutus, sluuurps meininkiä. Siit on aikaa, kun olen yö kerhossa käyny ja viimesellä yö kerho reissulla mulla oli ihan vaan farkut ja normi paita päällä ja seuraan tuppautujia oli.

En mä mitään glitterhörpötyksiä baariin pue mutta kyllä mä eri vaatteet laitan ku ne joilla käyn vaikka arkena kaupassa. Joskus on kiva laittaa jotain erilaista.

Kuulostaa keravalta toi käsite "baarivaatteet". Etenkin, jos sillä tarkoitetaan jotain glittertoppeja ja -mekkoja.

Mä menen baariin ihan samoissa vaatteissa, kun muutenkin kuljen. Asurepertuaarini on aika laidasta laitaan, fiiliksestä riippuen.
Ja voin sanoa varmaksi, että säkin voit mennä sinne niissä vaatteissa missä huvittaa ja olosi mukavaksi tunnet.

[QUOTE="Jenis";30112798]Riippunee baarista. Pubiin mennään farkuissa, bilehile-paikkaan bilehile-kamppeissa.[/QUOTE]

En mä vaan mene :)
Menen sellaisissa vaatteissa missä viihdyn.

Yhteistyössä