miksi akat riitelee mutta ukot ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marika

Vieras
siis jos on työpaikka, jossa on vain naisia esim. sairaanhoitajat, niin ne on niin pirun kateellisia toisilleen ja riitelee helposti?? :o huomasin tämän entisessä työpaikassa, mutta nykyään teen työtä mies painotteisella alalla.

Mihin perustat väittämäsi?
Kyllä minä olen nähnyt melkoista vääntöä työpaikan miesten kesken. Sai ihan hävetä, kun asiakkaiden nähden alettiin naama punaisena vauhkoamaan. :snotty:

Jaa :| Vain yhdestä naisvaltaisesta työpisteestä kokemusta? Mä työskentelen terv. huoltoalalla ja useampia naisvaltaisia työyhteisöjä olen nähnyt, ei niissä ole tapeltu sen enempää kuin miehet raksoillaan... Niilläkin olen ollut töissä B)

Miesten kanssa on kivaa...
:)
Löytyy toki naisiakin joilla riittää huumoria... mutta miehillä on jotenkin kivempi luonne keskimäärin :heart: Siksipä saanut aina "kärsiä" mieskavereitteni mustasukkaisista kumppaneista kun tykkään bilettää ja rellestää mieslauman kanssa enemmän. Enkä mä oikeasti kärsi.. Pikkupiru asuu sisällä joka nauttii kun naiset mustiksia :D " *se on varmaan naisellinen piirre* :p
Raskausaikana toki en ole ollut missään baanalla ja en varmaan enää ole kun lapset pieniä ja ei kyllä kiinnosta. Mutta onhan tuota elettyä elämää jo vuosia takana :heart: :heart: joka on hyvin erilaista tähän hetkeen verraten.

Mulla oli yhdessä vaiheessa faniclubikin miehille :D Koska miehet vain on niin hauskoja ja rentoja.

Mä oon aina tykännyt olla miesvaltaisella alalla juuri siksi koska naiset.. jos ne ei ääneen riitele niin juoruavat selän takana ja naiset on enemmän niitä jotka muodostavat jotain ihme piirejä/porukoita..

on se nähty ja kuultu kolina, että naisten työnteosta keskenään ei tuu yhtää mitää. naisten pitää saada hasaata joka ikisestä asiasta ja jos jollain on huono päivä niin tottahan se ny puretaan eteenpäin, kuten esim. työkavereihin. ja naiset kun harrastaa sitä paskan puhumista selän takana ja selkäänpuukotusta. jos sanot vähänki väärin jonku asian niin se leviää kulovalkean lailla. Naisiin ei kertakaikkiaan voi luottaa. Ite en tuu toimeen naisten kans ollenkaa enkä siksi aio tehdä töitä akkavaltasella osastolla päivääkää.

Niin ja miesten kans on helpompi hoitaa asioita ku se on niin lyhyttä ja ytimekästä eikä aikaa tuhlaannu mihinkää viikon juorujen jakamiseen. Samaten ku riitelee miehen kans niin se tilanne on nopeesti ohi eikä synny sitä jatkuvaa vihanpitoa ja känisemistä niinku naisten kesken. Mies voi vetää toista miestä turpaan ja asia on sillä käsitelty eikä sitä muistella. Appajeesu ku akat ottaa yhteen, ensi huudetaan, sitte revitään hiusista ja raavitaan ja ties mitä ja lopulta pidetään vihaa sen takia ja vastaantulles huoritellaan monta vuotta. Miehet vaan osaa olla asiallisempia tämmösissä tilanteissa.

Kyllä ne miehetkin osaavat olla hankalia muille miehille sekä naisille. Riitelijöitä on vähemmän, jos ei itse lähde riitelemään muiden kanssa. Molemmissa sukupuolissa.

Minulla on paljon miespuolisia ystäviä, mutten ole koskaan huomannut heidän tyttöystäviensä olleen minusta mustasukkaisia.

Joo, tosiaan on kanssa tullut biletettyä miesvaltaisella porukalla enemmän, koska silloin ei tuu tilanteita että "vitsi ku sulla on noi meikit hyvin. Meikkaatsä mutkin?" tai "mistä sä ostit noi vaatteet, mä haluun samanlaiset", tai miks kaikki kattoo vaan sua.." Ja vaikka totuus olis että molemmat näyttävät hyvältä, molempien meikit on hyvin ja kaikki tuijottaa kaikkia baarissa, niin juttu ei mee sen toisen tajuntaan ja sitten tulee ihan tylsä olo kun jonkun täytyy alkaa miettiä tollaisia vaikka pääasiahan on bilettää ja ryypätä, ei se ulkonäkö nyt siinä vaiheessa oo niin olennaista. Miehet keskittyy sitten enemmän itse asiaan, ja tiirailemaan tietysti naisten hyviä varustuksia =) On toki mulla naispuolisia ystäviä joiden kanssa on kiva käydä ulkona eikä ne niin stressaa kaikesta mutta, ne onkin tarkoin valittuja kenen kanssa mä lähden ulos..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Joo, tosiaan on kanssa tullut biletettyä miesvaltaisella porukalla enemmän, koska silloin ei tuu tilanteita että "vitsi ku sulla on noi meikit hyvin. Meikkaatsä mutkin?" tai "mistä sä ostit noi vaatteet, mä haluun samanlaiset", tai miks kaikki kattoo vaan sua.." Ja vaikka totuus olis että molemmat näyttävät hyvältä, molempien meikit on hyvin ja kaikki tuijottaa kaikkia baarissa, niin juttu ei mee sen toisen tajuntaan ja sitten tulee ihan tylsä olo kun jonkun täytyy alkaa miettiä tollaisia vaikka pääasiahan on bilettää ja ryypätä, ei se ulkonäkö nyt siinä vaiheessa oo niin olennaista. Miehet keskittyy sitten enemmän itse asiaan, ja tiirailemaan tietysti naisten hyviä varustuksia =) On toki mulla naispuolisia ystäviä joiden kanssa on kiva käydä ulkona eikä ne niin stressaa kaikesta mutta, ne onkin tarkoin valittuja kenen kanssa mä lähden ulos..

Minulla on sitten käynyt harvinaisen hyvä tuuri myös naispuolisten ystävieni osalta :) ! Tai sitten olen ollut vain fiksu valitessani jyviä akanoista...

Yhteistyössä