Olen monelle naiselle uhka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoooooh

Vieras
Enkä ole edes mikään kaunotar. Ihan tavallisen näköinen nainen.
Okei, tulen paremmin juttuun miesten kanssa. Mutta en mitenkään dissaa naisia, vaikka niin monesti olen joutunutkin pettymään. : /

Kaksi hiljakkoin tapahtunutta esimerkkitapausta.

Tapaus 1.
Perhetuttavapariskunta. Heillä on pieni lapsi, raskaus alkoi ihan tuoreeltaan.
Nyt tämä nainen syyttää miestään pettämisestä ja kas, tässä kohtaa astun kuvioihin ja minun menemisiä ja tulemisia perätään kovasti. Hei!!! Olen avioliitossa, useamman lapsen äiti ja rakastan miestäni. Miksi juuri minulla olisi sutinaa hänen miesystävänsä kanssa??? :O

Tapaus 2.
Olen vasta aloittanut uudessa työpaikassa. Työpaikan päsmärinainen ottaa minut silmätikuksi, iskee heti kimppuuni kuin yleinen syyttäjä, kun teen pienenkin mokan. Olen vasta-alkaja uudella alalla, enkä ole vielä oppinut uusia kuvioita.
Tunnen oloni kurjaksi työpaikallani. Onneksi siellä on näitä mieskollegoita, jotka ovat ymmärtäväisiä, on joukossa pari naistakin mutta he eivät uskalla tehdä tykö silloin kun tämä päsmäri on paikalla.

MIKÄ MINUSSA ON VIALLA? :O SEKÖ, KUN TULEN PAREMMIN MIESTEN KANSSA JUTTUUN? Syytökset flirttailusta yms. heti päälle?

Tapaus 2. Vika on päsmärissä. Ja koska näin ollen tästä ei olla, tapaus 1 muuttuu yksittäistapaukseksi ja voi johtua mistä vaan. Ehkä ko. ihminen on saanut vahingossa väärän käsityksen jostain tilanteesta *raskaushormonit. (* on kertomerkki.)

Ehkäpä vika on tosiaan sussa. Vaikka tulet paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa, siitä huolimatta mä ihmettelisin jos olisit mun ystävä ja juttelisit lähinnä mieheni kanssa. Et ehkä itse huomaa että saatat flirttailla ja teet itteesi tykö?? Ei monetkaan muka flirttaa mutta kummasti vaan etsiytyvät miesten lähelle ja tekevät tosiaan itteensä tykö. Ehkäpä siksi tulet paremmin toimeen miesten kanssa kun jollain tavalla haluat heidän huomaavan sut? Koska ihan sussa itsessäsi se on että muka et tulis naisten kanssa toimeen vaan miesten. Miksiköhän?? :-D :-D ei tarvi kahta kertaa miettiä.

[QUOTE="minttu";28010392]Ehkäpä vika on tosiaan sussa. Vaikka tulet paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa, siitä huolimatta mä ihmettelisin jos olisit mun ystävä ja juttelisit lähinnä mieheni kanssa. Et ehkä itse huomaa että saatat flirttailla ja teet itteesi tykö?? Ei monetkaan muka flirttaa mutta kummasti vaan etsiytyvät miesten lähelle ja tekevät tosiaan itteensä tykö. Ehkäpä siksi tulet paremmin toimeen miesten kanssa kun jollain tavalla haluat heidän huomaavan sut? Koska ihan sussa itsessäsi se on että muka et tulis naisten kanssa toimeen vaan miesten. Miksiköhän?? :-D :-D ei tarvi kahta kertaa miettiä.[/QUOTE]

En mielestäni tee itseäni tykö. Itse koen olevani "yksi jätkistä". Olen aina ollutkin. Olen lapsuuteni viettänyt mm. veljieni ja heidän kavereitten kanssa, ollen se rämäpää siellä muitten "jätkien" seassa.

Jos siis jotenkin annan flirttailukuvan itsestäni, niin se ei ole tavoitteeni ja päämääräni. Koen, että en edes osaa flirttailla, tai iskeä miehiä.

En ihan hirveästi syty sellaisista naisten jutuista, joissa aletaan väittämään naisten olevan kateellisia tullessaan itse miesten kanssa paremmin toimeen. Veljien kanssa kasvaneena, armeijassakin työssä olleena ja muutenkin aiemman alani vuoksi oli vaan miestyökavereita en kokenut miehiä naisia kivemmiksi. Miehet ovat mielestäni kaameita juoruilijoita ja aina sipisemässä toisten juttuja "äijämeiningillä". Ja kun miettii tuota sun juttuasi esim. tuttavaperheen kanssa, niin minkä helkutin takia se tuttavamies vaan pönöttää taustalla. Mitäs miesreiluutta siinä on? Mun mielestä sen äijän pitäisi osata hoitaa kotiasiansa, eikä sotkea sinua mukaan. Joten ei se mikään kiva mieskaveri ainakaan sulle ole. Muutoin voit huitaista sille hysteerille naikkoselle kintaallasi. Maailmassa nyt voi syyttää vaikka enkelitä, ettei ne heitä tarpeeksi mannaa taivaalta.

Tapa, jolla nimittelet uudessa työpaikassai pomoasi, kertoo,sorgen nyt vaan, enemmän sun asenteista häntä kohtaan. Olet karvat pystyssä ja päättänyt tehdä hänestä hankalan. Voi olla, että on maailman pahin kakkapää, mutta hei, olet uusi talossa ja anna hänelle mahdllisuus. Ne muut voi liueta paikalta siksi, että olet kävelevä räjähde ja pelkäävät joutuvansa silmätikuiksi sun takiaisi.

Toisekseen en tykkää äijämuijista. Jotkut naiset uskovat tulevansa miesten kanssa toimeen koettaessaan käyttäytyä kuin miehet. Järjelliset miehet eivät yleensä ole niin tarkkoja ihmisten seurassa sukupuolesta, joten....

Mulla on yksi "miesten seurassa paremmin viihtyvä"- työtoveri.
Voi luoja, mitä myötähäpeän tunteita ko. henkilön miehille lirkutus saa minussa aikaan.

Jos naisporukassa ollaan juttusilla ja siihen tulee miespuolinen työtoveri tai asiakas, niin tämä alkaa kurnuttaa kuin kiimainen kissa, ääni muuttuu kellossa täysin, pystyy keskittymään ainoastaan miehen sanomisiin, kääntää katseensa ja koko huomionsa mieheen, lirkuttaa, heittää vitsiä ja pikkutuhmia juttuja.
Kerran naureskeltiin kun alkoi jopa uskomattoman stereotyyppisesti pyörittämään hiuskiehkuraansa sormella miehelle jutellessa,en uskonut että joku OIKEASTI niin tekee.

Kysyessä asiasta hän sanoo ettei flirttaa tai lirkuta, tulee vain luonnostaan toimeen paremmin miesten kanssa, joopajoo. :D :D

En mielestäni tee itseäni tykö. Itse koen olevani "yksi jätkistä". Olen aina ollutkin. Olen lapsuuteni viettänyt mm. veljieni ja heidän kavereitten kanssa, ollen se rämäpää siellä muitten "jätkien" seassa.

Jos siis jotenkin annan flirttailukuvan itsestäni, niin se ei ole tavoitteeni ja päämääräni. Koen, että en edes osaa flirttailla, tai iskeä miehiä.

Tätä juuri ei muut naiset tajua...

[QUOTE="minttu";28010392]Ehkäpä vika on tosiaan sussa. Vaikka tulet paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa, siitä huolimatta mä ihmettelisin jos olisit mun ystävä ja juttelisit lähinnä mieheni kanssa. Et ehkä itse huomaa että saatat flirttailla ja teet itteesi tykö?? Ei monetkaan muka flirttaa mutta kummasti vaan etsiytyvät miesten lähelle ja tekevät tosiaan itteensä tykö. Ehkäpä siksi tulet paremmin toimeen miesten kanssa kun jollain tavalla haluat heidän huomaavan sut? Koska ihan sussa itsessäsi se on että muka et tulis naisten kanssa toimeen vaan miesten. Miksiköhän?? :-D :-D ei tarvi kahta kertaa miettiä.[/QUOTE]

Minäkin tulen pääsääntöisesti paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Enkä minäkään osaa flirttailla. En tajua mitä järkeä olisi edes yrittää, naurettavaksihan siinä vain itsensä tekisi. Uskon että kelpaan tälläisenä kuin olen, hiljaisena, enemmän taustalla olevana ja asiakeskustelijana.
Jostain syystä joitain naisia ärsyttää kun tulee miesten kanssa paremmin juttuun, käsittävät sen väärin. Mitä tarkoittaa tehdä itsensä tykö?

[QUOTE="vieras";28010617]Mulla on yksi "miesten seurassa paremmin viihtyvä"- työtoveri.
Voi luoja, mitä myötähäpeän tunteita ko. henkilön miehille lirkutus saa minussa aikaan.

Jos naisporukassa ollaan juttusilla ja siihen tulee miespuolinen työtoveri tai asiakas, niin tämä alkaa kurnuttaa kuin kiimainen kissa, ääni muuttuu kellossa täysin, pystyy keskittymään ainoastaan miehen sanomisiin, kääntää katseensa ja koko huomionsa mieheen, lirkuttaa, heittää vitsiä ja pikkutuhmia juttuja.
Kerran naureskeltiin kun alkoi jopa uskomattoman stereotyyppisesti pyörittämään hiuskiehkuraansa sormella miehelle jutellessa,en uskonut että joku OIKEASTI niin tekee.

Kysyessä asiasta hän sanoo ettei flirttaa tai lirkuta, tulee vain luonnostaan toimeen paremmin miesten kanssa, joopajoo. :D :D[/QUOTE]
Enpä ainakaan tunnusta/tunnista tuollaista käytöstä itsestäni. :O

Yhteistyössä