Miksi äiti ei saa levätä kun on kipeenä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tröööööt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tröööööt

Vieras
Meinaa pikkasen ottaa pattiin taas.. Kuumetta on ja muutenkin olo kuin olis jyrän alle jääny... Silti MÌNÄ olen se joka hoitaa lapset ja huushollin!!! Sitten kun mies on kipee niin sehän makaa ku lahna sängys ja on NIIIIIN kipee...
Kiitos ja anteeksi!

Sitä sun varmaan pitää kysyä sun mieheltä. Meillä kun ainakin saa levätä se joka on kipeä ja levätä saa, jos on tarvetta, vaikkei olisikaan kipeä, oli sitten kyseessä kuka perheenjäsenistä tahansa, vaikka sitten se äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja tröööööt:
Meinaa pikkasen ottaa pattiin taas.. Kuumetta on ja muutenkin olo kuin olis jyrän alle jääny... Silti MÌNÄ olen se joka hoitaa lapset ja huushollin!!! Sitten kun mies on kipee niin sehän makaa ku lahna sängys ja on NIIIIIN kipee...
Kiitos ja anteeksi!

No oletko kysynyt siltä että miksi?

Meillä asia on yleensä noin siitä syystä, että minun flunssani ovat hyvin kevyitä verrattuna miehen omiin. Jos omani olisivat rankempia, en todellakaan hoitaisi kotia ja lasta yksin. Itse asiassa en kyllä hoida silloinkaan vaikka olisin ihan terve....

Kyllä ne lapsetkin joskus vastaanpanevat rutiinien rikkoutumista. Minä yleensä nousen ylös nuorimmaisen kanssa, mutta eräänä aamuna olo oli niin kamala, että oli pakko mennä uudelleen maate. Yritin lapselle selittää: "Mene herättämään x, sano että olen kipeä". "En mää voi, se nukkuu vielä". Eikä tosiaankaan mennyt, eikä antanut minun levätä. Itse kipusin takaisin yläkertaan ja herätin miehen.

Yhteistyössä