G: Kuka on itse ja kuinka monen lapsi on tällä hetkellä flunssassa? (tuntuu olevan kaikki kipeenä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Meillä pikkuinen alle vuotias sairastaa.. Kuumetta vähän, nenä vuotaa ja yskääkin on, tosin se on jo parempaan päin. Miehellä nuhaa ja nyt on mullakin sit kurkku kipeenä.. Kun nyt mä pysyisin terveenä niin jaksais paremmin hoitaa koti- ja työhommat :/ Kaikki tuntuu olevan kipeenä! Kauanko on teillä flunssa kestänyt ja mitä oireita on ollut?

Meillä aika sama juttu. 6,5kk flunssassa. Nenä ja kurkku täynnä limaa ja nukkuminen on vaikeeta. Lisäksi yksii toisinaan ja hengityskin on ajoittain hankalaa.. Mä oon myös flunssassa ja mies jonkin verran.

Että on väsyttävää yrittää hoitaa kaikki normaalit hommat puolikuntoisena!

Meillä poika on nyt jo toistaviikkoa kipeenä eikä tunnu vieläkään hellittävän.
Tosi inhottavaa kun piti nyt tulla kipeäksi. Meillä kävi tietysti serkun isommat lapset tartuttamassa ja nyt meillä senkun kipeänäolo kierre jatkuu..

Naapuri kertoi hänen lastensa olleen jopa 1,5kk flunssassa alle vuoden ikäisinä! Toivon niin että meillä tämä alkaisi jo menemään ohi..

Täälläpäin kaikki oli kipeinä viime kuussa, nyt onneks jo hellittää. Siis melkein kaikki työpaikalla on sairastanut ja lähisukulaisetki. Toivottavasti minä en kuitenkaan ole ollut lenkkinä näiden kahden sairasteluaallon välissä :D

On kyllä ollut sitkeä flunssa, monet työntekijät ovat saaneet antibiootteja ym hengitystieinfektioihin, ja muutenkin tuo tauti kesti melkein kaikilla ainakin sen 3 viikkoa.

Yhteistyössä