Miksi aina innostun jostain työpaikasta ja sitten kohta en uskallakaan hakea sitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Nytkin on haettavana mielestäni tosi mielenkiintoinen paikka. Kiinnostuin siitä heti. Ja koulutustani vastaava työ olisi. Päätin heti, että haen sitä.

Paikka on kesäajalle. Olin päättänyt olla kotona lasten kanssa kesän. Mutta tarvitsisin rahaa... Ristiriita. Alan ajattelemaan: en kuitenkaan osaa sitä työtä, entä jos työkaverit on inhottavia jne jne... Alan pelätä.

Olen jo puhunut paikasta miehelle. Hän haluaisi, että menisin töihin. Pakko siis hakea paikkaa... Jospa minä en sitä saa...

MIKSI OLEN NÄIN ONNETON JA AVUTON IHMINEN???

Hae nyt ihmeessä. Ei sitä sulle kuitenkaan suoraan anneta. Ehkä pääset haastatteluun - siellä tapaat ainakin tulevan esimiehen ja näet paikan. Kuulet työstä. Ja otat työn vastaan vasta jos saat sen, tai voit vielä kieltäytyä. Älä jätä hakematta. Ei hakeminen ole sama kuin ottaa paikka vastaan.

et kuule ole ainoa joka tuntee noin :) minulla on monia monia ystäviä jotka tekevät samalla lailla.. otat vaan itseäsi niskasta kiinni koska osaat sen työn ja jos työkaverit sattuis olee inhottavia ni anna samalla mitalla takasi :D

Yhteistyössä