Kimppa
Mä ymmärrän pointtisi täysin. Toinen väsyneenä haluasi vain jonkun joka kuuntelee ja myötäelää. Pahinta on se, kun joku yöt läpeensä nukkuvan esikoisen kanssa ottaa itselleen kaiken kunnian siitä, että lapsi nukkuu yönsä ja samalla viestittää, että "sinä teet jotain väärin" kun lapsesi ei nuku. Mulla on näitä ystäviä, joiden esikoinen nukkui tosi hyvin ja toinen ei sitten ollenkaan. Sitten löytyy taas ymmärrystä lisää, että ehkä ne lapset tosiaan ovatkin erilaisia eikä se ole aina "itestä kiinni" vaikka tekisi mitä tai jättäisi tekemättä.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:No mää en näe asiaa noin. Ihmisten vuoroviestinnän erilaisuudessa saattaa joku ottaa herneitä nenäänsä. Toinen kertoo kuinka raskasta hänellä on ollut kun lapsi on herättänyt viimeyönä 1h välein. Toinen tokaisee: aijaa, no meidän petteri nukkuu aina niin hyvin, kun MINÄ olen syöttänyt sen niin hyvin etukäteen. Jos laiminlöisin poikaani, niin tottahan toki poika heräilee.."
Ja no soppa on siitä valmis.
Mustakin elämä pienten lasten kanssa olisi TOSI helppoa jos ne nukkuisivat yönsä kunnolla. Mut ei se näinkään hirvittävän vaikeaa ole, vaikka tarvitsisinkin paljon enemmän unta..