vieras
Mä nauran täällä kippurassa. Saatiinpa hulvaton ketju näinkin mitättömästä aiheesta.
Juu ja täytyy tunnustaa että vauvalla oli tänään harso aurinkosuojana vaunuissa ja vieläpä pyykkipojilla kiinnitettynä
Nukkuisitko itse tutti suussa tai joisitko maidon tissistä?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lll:Nukkuisitko itse tutti suussa tai joisitko maidon tissistä?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
järkyttävää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä nauran täällä kippurassa. Saatiinpa hulvaton ketju näinkin mitättömästä aiheesta.
Juu ja täytyy tunnustaa että vauvalla oli tänään harso aurinkosuojana vaunuissa ja vieläpä pyykkipojilla kiinnitettynä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lll:Nukkuisitko itse tutti suussa tai joisitko maidon tissistä?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
Tai söisitkö kaiken mitä lattialta löytyy?
Höh, no tietenki siks, että nää samat mammat sit voi myydä ne vaununsa uuden veroisina huutiksessa!Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Kertokaa mulle, miks jotkut pitää sadesuojaa vaunujen päällä kesät talvet, satoi tai paistoi...
Lääkärin määräysAlkuperäinen kirjoittaja äitylix2:Mulla oli talvella, lääkärin määräys, ettei tuule suoraan vauvaan. Nyt kesällä en ole käyttänyt, lasken kuomun niin alas ettei paista.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Meillä oli talvella, kun satoi lunta ja tuuli kovaa, esti lumen menemisen vauvan naamalle. Kesällä pidetään estämässä aurinkoa paistamaan silmiin, kun vauva ei suostu pitämään aurinkolaseja (repii ne aina pois päästä, mutta kai nekin saisi pikaliimalla kiinnitettyä (tämä siis sille kommentoijalle, joka kommentoi että kumpi teillä päättää asioista)) .
no sori, en huomannut kun sivuja on jo pari ja sulla on niin uniikki nimimerkki. Oon nyt sit vaikka m2.Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meillä oli talvella, kun satoi lunta ja tuuli kovaa, esti lumen menemisen vauvan naamalle. Kesällä pidetään estämässä aurinkoa paistamaan silmiin, kun vauva ei suostu pitämään aurinkolaseja (repii ne aina pois päästä, mutta kai nekin saisi pikaliimalla kiinnitettyä (tämä siis sille kommentoijalle, joka kommentoi että kumpi teillä päättää asioista)) .
älä käytä samaa merkiä kun minä aiemmin!!!
Meidän vaunuissa (Gesslein) oli ainakin niin hyvä kuomu, että sen sai vedettyä ihan riittävän alas aurinkosuojaksi. Sateenvarjorattaissa (MacLaren) sama juttu. Menipä mainostamiseksi, mutta menköön.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kyselisin. Meidän vauva syntyi viime kesänä ja tuli rättiä aurinkoisilla keleillä pidetty. Siis niin, että vaikka 20 cm kaistale ylhäällä, sen verran vain, että suojasi auringolta. nyt vauva onkin jo 1 v tänä kesänä ja on vielä strategia hiomatta.
Miten te rätittömät suojaatte vauvan auringonvalolta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kyselisin. Meidän vauva syntyi viime kesänä ja tuli rättiä aurinkoisilla keleillä pidetty. Siis niin, että vaikka 20 cm kaistale ylhäällä, sen verran vain, että suojasi auringolta. nyt vauva onkin jo 1 v tänä kesänä ja on vielä strategia hiomatta.
Mitenkähän mammat pääsee sitten shoppaamaan ellei lasta ota mukaan,hmm...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaako sitä edes ulos roudata, kun se ei saa kuitenkaan ulos katella. Laittakaa pimeeseen huoneeseen nukkumaan. Saa about saman verran raikasta ilmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja m2:no sori, en huomannut kun sivuja on jo pari ja sulla on niin uniikki nimimerkki. Oon nyt sit vaikka m2.Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meillä oli talvella, kun satoi lunta ja tuuli kovaa, esti lumen menemisen vauvan naamalle. Kesällä pidetään estämässä aurinkoa paistamaan silmiin, kun vauva ei suostu pitämään aurinkolaseja (repii ne aina pois päästä, mutta kai nekin saisi pikaliimalla kiinnitettyä (tämä siis sille kommentoijalle, joka kommentoi että kumpi teillä päättää asioista)) .
älä käytä samaa merkiä kun minä aiemmin!!!
Meidän vaunuissa pystyy vaihtamaan työntöaisan puolta, jolloin ei pääse paistamaan silmiin. Kuitenkin olen sitä mieltä, että ei kai lasta nyt NIIN hirveästi tarvitse auringolta varjella. Kunhan on puettu oikein (päähine) ja saahan noita aurinkolasejakin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kyselisin. Meidän vauva syntyi viime kesänä ja tuli rättiä aurinkoisilla keleillä pidetty. Siis niin, että vaikka 20 cm kaistale ylhäällä, sen verran vain, että suojasi auringolta. nyt vauva onkin jo 1 v tänä kesänä ja on vielä strategia hiomatta.
Katsos on aikuiset ja vauvat on aika erilaisia. Ei aikuisetkaan tuttia syö. Jotkut vauvelit vaan saa turvallisuuden tunteen rätistäAlkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
Jaa. Mitä jos lapsi peittää ne kasvot ite?Alkuperäinen kirjoittaja ennen roikkui sydän jossa luki "älä koske minua":Mulle sanottiin joskus ettei lapsen kasvoja saa koskaan peittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
No meillä ainakin lapsi huutaa jos aurinko paistaa silmiin eikä niitä laseja suostu pitämään, heittoaisaa ei ole. Eli vaihtoehdot on joko juntti rätti tai lapsi kärsii ja huutaa.. kummankohan valitsisin??Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Meidän vaunuissa pystyy vaihtamaan työntöaisan puolta, jolloin ei pääse paistamaan silmiin. Kuitenkin olen sitä mieltä, että ei kai lasta nyt NIIN hirveästi tarvitse auringolta varjella. Kunhan on puettu oikein (päähine) ja saahan noita aurinkolasejakin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mielenkiinnosta kyselisin. Meidän vauva syntyi viime kesänä ja tuli rättiä aurinkoisilla keleillä pidetty. Siis niin, että vaikka 20 cm kaistale ylhäällä, sen verran vain, että suojasi auringolta. nyt vauva onkin jo 1 v tänä kesänä ja on vielä strategia hiomatta.
Miksi mun vauva ei saa nukkua rätti naamalla?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.
Sit lapsen kädet pitää sitoa ettei se vaan laita sitä rättiä naamalleen.Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Kyllä, lapsi saattaa ihan itse laittaa rätin naamalle. Kuvittele!Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Lapsen naamalla...tota tyyliä en kans tajua!?!? Nukkuisitko itse joku rätti naamalla!?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos beibi nukkuu niin ei häiriinny sit valoista tms. luulisin. Meillä se rätti on lapsen naamalla kun on nukkumassa vaunuissa.