vieras
Siis kyllähän sellaisen huivin sisällä tottuu hengittämään, niin kuin vaikka nämä burkha niskassa vaeltajat. Näkyy henki kulkevan paksummankin kankaan läpi ongelmitta.
Niin, eihän aikuisia missään harson alla kopassa nukutetakaan..Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Voi hyvä luoja, kuka nyt tunneista on puhunut? :xmas: Mut ehkäpä tää keskustelu oli tässä. Sähän voisit vaikka mennä johonkin koppiin tuon harson kanssa ja tulla kertoo sit tulokset? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Ja se harso ei nyt niin paksu ole, että ei ilma kulkisi.
Ei se rätti ole hyttyssuoja. Oli sitte "öky"integroitu tai karvalakki harso, niin rätti on eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä rattaissa integroituna hyönteissuoja joten ei tarvinnut käyttää mitään rättiä ötökkäverhona.
Oon itekin miettinyt miks sellaset.Kai paparazzeja pelätään!!
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Meillä on samanlainen, mutta tosiaan typy sillon rauhoittui paremmin nukkumaan kun laitto sen pahan harson siihen ja talvella kovemmilla pakkasilla saatoin laittaa harson.Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Meillä rattaissa integroituna hyönteissuoja joten ei tarvinnut käyttää mitään rättiä ötökkäverhona.
Oon itekin miettinyt miks sellaset.Kai paparazzeja pelätään!!
Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Harva nyt varmaan nukkuu kuitenkaan "useampaa tuntia".
Varo vaan, kohta sua aletaan höykyyttämään!Alkuperäinen kirjoittaja mai:No enpä olis uskonut, että näin pitkä jankkaus saadaan aikaseksi tosta aiheesta. Johan se taisi ekoissa vastauksissa tulla selväksi, että harsoa käytetään siksi, että vauva malttaa käydä nukkumaan. Ei siinä mitään outoa ole.
Kyllä kuule, nyt sitten opit ihan aikuisiällä (? ), että lapsia on erilaisia. Meidän vauva ei ole ikuna nukkunut päivällä edes sitä tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Tiedätkö mitä tähän voisi sanoa: oletko kokeillut nukkua kaksi tuntia tai edes sen tunnin samoissa oloshteissa kuin lapsukaisesiAlkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Kyllä kuule, nyt sitten opit ihan aikuisiällä (? ), että lapsia on erilaisia. Meidän vauva ei ole ikuna nukkunut päivällä edes sitä tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Ja sitä paitsi, vaikka joku nukkuis kaksi tuntia, sekään ei ole rinnastettavissa "useampaan tuntiin"
Hehheh.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne äidit inhoo lastaan kun ei hänen kasvojaankaan halua katsella! Pääsee helpolla kun peittää näkymät ja "nyt pentu turpa kiinni!"
Hmmm, mitenköhän ihmiset pystyy nukkuu vaikka teltassa? Ja vielä koko yön...Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tiedätkö mitä tähän voisi sanoa: oletko kokeillut nukkua kaksi tuntia tai edes sen tunnin samoissa oloshteissa kuin lapsukaisesiAlkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Kyllä kuule, nyt sitten opit ihan aikuisiällä (? ), että lapsia on erilaisia. Meidän vauva ei ole ikuna nukkunut päivällä edes sitä tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Ja sitä paitsi, vaikka joku nukkuis kaksi tuntia, sekään ei ole rinnastettavissa "useampaan tuntiin"
Onko teillä harsosta tehty teltta, jossa on niin vähän ilmatilaa?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Hmmm, mitenköhän ihmiset pystyy nukkuu vaikka teltassa? Ja vielä koko yön...Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tiedätkö mitä tähän voisi sanoa: oletko kokeillut nukkua kaksi tuntia tai edes sen tunnin samoissa oloshteissa kuin lapsukaisesiAlkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Kyllä kuule, nyt sitten opit ihan aikuisiällä (? ), että lapsia on erilaisia. Meidän vauva ei ole ikuna nukkunut päivällä edes sitä tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Arvauksesi jää :headwall:
Olisikin, vähemmän semmoisessa hiostaisi kuin noissa nykyajan vesitiiviissä teltoissa...Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Onko teillä harsosta tehty teltta, jossa on niin vähän ilmatilaa?
Juuri sellainen teltta meillä on.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Onko teillä harsosta tehty teltta, jossa on niin vähän ilmatilaa?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Hmmm, mitenköhän ihmiset pystyy nukkuu vaikka teltassa? Ja vielä koko yön...Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tiedätkö mitä tähän voisi sanoa: oletko kokeillut nukkua kaksi tuntia tai edes sen tunnin samoissa oloshteissa kuin lapsukaisesiAlkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Kyllä kuule, nyt sitten opit ihan aikuisiällä (? ), että lapsia on erilaisia. Meidän vauva ei ole ikuna nukkunut päivällä edes sitä tuntia.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Ai, nukkuuko teidän lapset vain tunnin tai alle kerralla?Alkuperäinen kirjoittaja oot aika hauska:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Arvauksesi jää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä juu:EIKÖ SITÄ RÄTTIÄ VOI OTTAA SITTEN POIS KUN SE VAAVI ON NUKAHTANU SINNE KÄRRYYN???? ikinä en oo mitään rättejä käytelly ja kaksi lasta on, hyvin ovat nukkuneet.