millipilli
Meillä on sellainen harso jossa lukee "shh... täällä nukutaan" :saint: eli pidän sitä suojana edessä kun vauva nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko testannut itse, miltä tuntuu nukkua sellaisen harson peittämänä, jota itse käytät?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ehkä meillä on harsot sit hiukan erilaiset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Ja se harso ei nyt niin paksu ole, että ei ilma kulkisi.
Mä olen käyttänyt ehkä kaksi kertaa, mutta en silti ymmärrä mitä tuo yksi rupee keuhkoomaan! 'Alkuperäinen kirjoittaja lily-carmilla:itse en pidä läheskään aina, ja sitten tunnen itseni huonoksi äidiksi kun paistaa tai tuulee ja hitto sehän lähtee pienestäkin tuulesta se rätti huitsinnevadaan.. !
Tietääkö lapsi muusta vaihtoehdosta? Joko se osaa itse päättää, mitä sen naamalle laitetaan? Liekö joku totuttanut, että näin pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko testannut itse, miltä tuntuu nukkua sellaisen harson peittämänä, jota itse käytät?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ehkä meillä on harsot sit hiukan erilaiset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
No eikai tuo tyttö joka ilta sitä naamallensa ottaisi jos se jotenkin häiritsisi? vai mitä luulet?
Pöh. Meillä ei lapset nukkunu missään imurimeluissa ym. Sai kätevästi rauhassa tehdä kotihommia 3 tuntia kun vauva porskutti unta palloon HARSON SUOJISSA terassilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaako sitä edes ulos roudata, kun se ei saa kuitenkaan ulos katella. Laittakaa pimeeseen huoneeseen nukkumaan. Saa about saman verran raikasta ilmaa.
Huoh. Minä en sitä hänen naamallensa pistä vaan lähelle ja usein tämä typy on sen vetässyt kasvoillensa. Mutta sinulla on omat tapasi ja minulla omat tapani.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tietääkö lapsi muusta vaihtoehdosta? Joko se osaa itse päättää, mitä sen naamalle laitetaan? Liekö joku totuttanut, että näin pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko testannut itse, miltä tuntuu nukkua sellaisen harson peittämänä, jota itse käytät?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ehkä meillä on harsot sit hiukan erilaiset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
No eikai tuo tyttö joka ilta sitä naamallensa ottaisi jos se jotenkin häiritsisi? vai mitä luulet?
Olihan Tenavissakin Empulla unirätti. Se lohduttaa, mutta sen tarkoitus ei tainnut olla sama kuin tuon "suojaharson".Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Huoh. Minä en sitä hänen naamallensa pistä vaan lähelle ja usein tämä typy on sen vetässyt kasvoillensa. Mutta sinulla on omat tapasi ja minulla omat tapani.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tietääkö lapsi muusta vaihtoehdosta? Joko se osaa itse päättää, mitä sen naamalle laitetaan? Liekö joku totuttanut, että näin pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko testannut itse, miltä tuntuu nukkua sellaisen harson peittämänä, jota itse käytät?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ehkä meillä on harsot sit hiukan erilaiset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Kyllähän tuo hyttysverkko suojaa kaupungissakin vaikka amppareilta, kärpäsiltä, roskilta, suuremmalta pölyltä ja tuulelta. Sadesuojaa aurinkoisella en kyllä tajua...Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:oon ihmetelly ihan samaa! itelle ei tullu silloin mieleenkää laittaa mitään siihen eteen!
täälä lahdessa se tosiaan on enemmä sääntö kuin poikkeus! samoten sadesuojat auringossa ja hyttysverkko kaupunissa. ei vaan tajua!
Niin, mulla itsellänikin on ollut lapsena sellainen rätti ja tyttö tuota pitää käsissään ja välillä se jopa on naamalla!Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Olihan Tenavissakin Empulla unirätti. Se lohduttaa, mutta sen tarkoitus ei tainnut olla sama kuin tuon "suojaharson".Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Huoh. Minä en sitä hänen naamallensa pistä vaan lähelle ja usein tämä typy on sen vetässyt kasvoillensa. Mutta sinulla on omat tapasi ja minulla omat tapani.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Tietääkö lapsi muusta vaihtoehdosta? Joko se osaa itse päättää, mitä sen naamalle laitetaan? Liekö joku totuttanut, että näin pitää tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko testannut itse, miltä tuntuu nukkua sellaisen harson peittämänä, jota itse käytät?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No ehkä meillä on harsot sit hiukan erilaiset! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.
Järkyn näköistä... get a life. Jos tuulee niin eihän se siinä muten pysy? Eikä se riepu terveyteen tai sairauteen vaikuta. Meillä 2 tervettä "riepulasta", vain1 korvatulehdus 2 vuotiaana toisella ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se aika järkyn näköstä kun joillain on puisilla pyykkipojilla iso sideharso vaunuissa kiinni. Itsellä ihan normaali 9-kuinen ja terveenä syksy, talvi ja kevät jo nähty, ilman rättiä. Kuomu suojaa tarpeeksi ja ötököitä varten on verkko.
Voi hyvä luoja, kuka nyt tunneista on puhunut? :xmas: Mut ehkäpä tää keskustelu oli tässä. Sähän voisit vaikka mennä johonkin koppiin tuon harson kanssa ja tulla kertoo sit tulokset? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Usemman tunnin kuin noin hengittää, ilmasta tulee lämmin/kuuma ja tunkkainen, eikä pysy raikkaana. Koita pitää harsoa vastaavanlaisessa "kopassa" ympärilläsi yhtä kauan, kuin lapsesikin.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Samaa meinasin sanoa. Ei sellainen huokoinen harso estä ilman kulkua millään tavalla, itse just kokeilin sellaisen läpi hengittää, ihan normaalilta tuntui. B)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Pistäpä se harso naamalles, niin sulle selviää kuinka siitä se ilma kulkee.Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:Oletko itse kokeillut nukkua monta tuntia vastaavanlaisessa kangaspussissa? Onko kuinka hyvä ilma?Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä laitoin välillä sen harson siihen kun mun tyttö ei olis millään alkanut nukkumaan. Se jotenkin rauhoitti.