Miksi 40v mammat ei osaa käyttäytyy???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olin konsertissa niin nää +40 vuotiaat naiset käyttäyty tosi törkeesti kaadetaan juomat päälle, tönitään ja tuupitaan et pääsee eturiviin.
Tosiaan alko ottaa kupoliin, nuoret osas sentää käyttäytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
No,olen 40v,en ole nuorena käyttäytynyt noin enkä nytkään :snotty:

Joo siis ei kaikki tosiaan noin käyttäytynyt, mut ne jotka käyttäyty oli just tota ikäluokkaa jotenkin ois nuoremmilta vielä ymmärtänytkin tai no en tiijä oisko siltikää.

En todellakaan sano että kaikki on tuommosia, mutta olen ollu parilla popedan keikalla ja keski-ikäiset on siellä käyttäytyneet tosi törkeästi.. Esim me ei päästetty yhtä meidän eteen katsomaan niin se alko hiplaan mun miestä takaa päin. Pari muuta töni kyynärpäällä vieressä (aivan epäilemättä tahallaan) koko ajan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
voi voi...varmaan järkkyy ja traumaattista :hug:

No siitä en tiijä, mut meinas jäähä konsertti reissu lyhyeksi kun joutu hillittee ittensä, ettei oikee suora ois puhunu puolestaa.

Ja mä olen ihmetellyt näitä apn kaltaisia parikymppisiä,
kun eivät osaa kirjoittaa.
käyttäytyy= käyttäytyä
konsertti reissu= konserttireissu
ja
mitähän kaikkea muuta.

Näin meissä kaikissa on vikamme,
ja ketään/mitään
ei sais
yleistää !

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
voi voi...varmaan järkkyy ja traumaattista :hug:

No siitä en tiijä, mut meinas jäähä konsertti reissu lyhyeksi kun joutu hillittee ittensä, ettei oikee suora ois puhunu puolestaa.

Ja mä olen ihmetellyt näitä apn kaltaisia parikymppisiä,
kun eivät osaa kirjoittaa.
käyttäytyy= käyttäytyä
konsertti reissu= konserttireissu
ja
mitähän kaikkea muuta.

Näin meissä kaikissa on vikamme,
ja ketään/mitään
ei sais
yleistää !

No minä oon tosiaa ihan p*ska oikeen kirjotukses jos sua häirittee niin voi voi, mut en mä sillä ketään tarkotuksella ärsytä. Tarkotus ei ollu myöskää yleistää, mutta ne jotka siellä huonosti käyttäyty oli just jotai 40 ja +++. Muut oli fiksusti, mut eihä se tarkota, et kaikki nelikymppiset käyttäytys huonosti.

Yhteistyössä