Tämä aloittaja on omanlainen versio " käyttöastemiehestä"
Jaa. Mitä yhteistä meillä sitten on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä aloittaja on omanlainen versio " käyttöastemiehestä"
Jaa. Mitä yhteistä meillä sitten on?![]()
Ihan pakko nyt tehdä tällainenkin aloitus.Täällä niin monesti kuittaillaan kokemattomammille tai esim. irtosuhteita harrastamattomille siitä, että seksiä pidetään liian "pyhänä", asiana. Siihen "pitäisi" suhtautua kauhean kylmästi ja "rutiininomaisesti" ja saa helposti osakseen ivaa ja kommentteja naiiviudesta tms, jos haluaa pitää seksin omalla kohdallaan intiiminä ja kauniina asiana, joka kuuluu vain parisuhteeseen tai ihmissuhteeseen, johon liittyy syvempiä tunteita. Miksei ihminen saa olla romantikko? Onko maailmassa jotenkin liikaa lämpöä ja tunnetta? Miksi on haitallista suhtautua seksiin jonain muuna kuin kauppatavarana, kertakäyttöhyödykkeenä tai muutenkaan asiana, jota voi tehdä kenen tahansa kanssa?
Tajuskohan kukaan, mitä ajan takaa.Mun mielestä kukin saa toimia näissä asioissa siten kuin haluaa, olla vaikka koko elämänsä selibaatissa, odottaa avioliittoon asti, harrastaa yhden illan juttuja, harrastaa seksiä vain parisuhteessa jne. En oikein ymmärrä sen ajatuksen tuputtamista, että jokaisen tulisi suhtautua seksiin jotenkin "kevyesti".
Seksi on intiimeintä ja romanttisinta mitä tiedän, ja ehdottomasti parhaimmillaan palavasti rakastuneena.
Minulle ei pelkkä fyysinen suoritus todellakaan riitä (lue: jätän mieluummin väliin), vaan ihana rakastelu on todellakin kiinni tunteesta.
*ja muoks*
Ne intohimon ja rakastumisen tunteet voivat todellakin olla läsnä myös ns. yhden illan jutussa aivan yhtälailla kuin avioliitossakin. Tai ihan vaan pelkässä seksisuhteessa.
Siksi, että seksi ei ole intiimiä ja romanttista. Se on likaista, hikistä, siinä lähtee kaikenlaisia ääniä molempien molemmista päistä. Se ei ole myöskään kaunista katsottavaa (prkl laajakuvatelkkari ja heijastus).
Olisin itse selvinnyt vähemmillä estoilla ja ahdistuksilla, jos olisin tämän tajunnut alusta asti. Nyt 26-vuotiaana vasta opettelen nauttimaan asiasta, joka ei ole yhtään romanttista. Ei kynttilöitä, ei hellyyttä, ei pehmeitä sanoja (joskus toki mutta on niin kornia että nauretaan silloin yhdessä kesken touhun) vaan rynkytystä ja itsensä hieromista, hikeä ja huohotusta.
Saa seksin toki romantisoida, mutta minulle se tuotti vain vakavia vaikeuksia.
Mulle seksi on aina intiimiä vaikka kyse olis yhden illan jutusta. Mulle intiimiys tarkoottaa sitä, että seksi on kahdenkeskistä.
Se, että mä pystyn harrastamaan yhden illan juttuja ei tarkoota sitä, että mä en nauttisi intiimiydestä ja romantiikasta. Jos mä oon parisuhtees, niin ei siihen muita mahdu ja on sitä romantiikkaa.
Yhden illan jutut ei tarkoota sitä, että levittää jalkansa jokaaselle vastaantulijalle eikä arvosta parisuhdetta, romantiikkaa ja uskollisuutta.
Yhden illan juttujen sun muiden panojen harrastaminen tarkoittaa sitä, että on joko jonkin verran tai täysin kyvytön muodostamaan henkistä kontaktia miehen/ naisen kanssa, ja siksi ainoa keino kokea läheisyydentunteita on hypätä heti sänkyyn. Ympäriinsä paneskelu kertoo siis siitä, että on vähän vajavainen henkisiltä kyvyiltään.
Entäpä ihminen, joka on ollut vaikkapa 10v liitossa, joka on päättynyt vaikka leskeski jäämiseen. Tämä ihminen sitten menee ja panee pari kertaa ympäriinsä, kunnes siitten taas vaikka vakiintuu.
Onko tällainen ihminen henkisesti kyvytön ja jos, niin miten vatussa, kun takana ja kenties edessäkin on kuitenkin vuosikausia kestänyt liitto?
Typerää tuomita ihminen henkisesti vajaaksi, jos se tykkää panna muulloinkin, kuin vain silloin, kun ilmassa on vaaleanpunaisia hattaraunelmia.
Tai jos asian kääntää toistepäin, niin onko siitä lopulta mitään haittaa, jos ihminen on tuollalailla henkisesti vajavainen? Ei mun nähdäkseni.
Kyllä siitä on haittaa ja ihan helvetisti. On ollut todella ikävä edes yrittää suhdetta sellaisten pinnallisten ja eläinmäisten naisten kanssa, jotka eivät tosiaankaan osaa muodostaa henkistä kontaktia läheisyyden tuntemiseski. Sellainen henkisesti vajavainen yksilöhän ei käytännössä edes ole suhteessa silloin, jos suhteen osapuoli on vaikka kuukauden muualla. Henkisesti vajavainen ihminen tippuu pois tunteistaan heti, jos niitä ei fyysisesti vahvisteta jatkuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26820794:Siis oletko sinä mitenkään muuten naisten kanssa tekemisissä, kuin kumppaninetsintämielessä?
Yhden illan juttujen sun muiden panojen harrastaminen tarkoittaa sitä, että on joko jonkin verran tai täysin kyvytön muodostamaan henkistä kontaktia miehen/ naisen kanssa, ja siksi ainoa keino kokea läheisyydentunteita on hypätä heti sänkyyn. Ympäriinsä paneskelu kertoo siis siitä, että on vähän vajavainen henkisiltä kyvyiltään.
Kyllä siitä on haittaa ja ihan helvetisti. On ollut todella ikävä edes yrittää suhdetta sellaisten pinnallisten ja eläinmäisten naisten kanssa, jotka eivät tosiaankaan osaa muodostaa henkistä kontaktia läheisyyden tuntemiseski. Sellainen henkisesti vajavainen yksilöhän ei käytännössä edes ole suhteessa silloin, jos suhteen osapuoli on vaikka kuukauden muualla. Henkisesti vajavainen ihminen tippuu pois tunteistaan heti, jos niitä ei fyysisesti vahvisteta jatkuvasti.
Tai sitten sä et vain yksinkertaasesti voi yleistää noin koska et tiä mitä kukin ajattelee ja tuntee.
Mä en tajua tuota, että jos harrastaa yhden illan juttuja ei muka voisi osata rakastaa jne. Ei ne yhden illan jutut mitenkään poissulje parisuhdetta, läheisyyttä ja henkistä kontaktia sen sopivan ihmisen kans.
Eikä yhden illat jutut tai seksisuhteet tarkoota sitä, että paneskelee ympäriinsä. Luulisi aikuusen ihmisen tuon tajuavan. Ei mulle ainakaa kelpaa kuka tahansa.
Enpä pahemmin enää. Joskus nuorempana olin, mutta opin, ettei se toimi. Nainen miehen "kaverina" on vähän kuin tarina sammakosta ja skorpionista:
Skorpioni ja sammakko tapasivat joen rannalla.
Skorpioni halusi ylittää joen, ja se pyysi sammakkoa kuljettamaan hänet selässään, koska ei osannut uida.
Sammakko kauhistui: "En uskalla ottaa sinua selkääni, sillä olet vaarallinen skorpioni, ja voit pistää minua piikilläsi!"
Skorpioni ei tästä lannistunut, vaan selitti sammakolle, että ei tietenkään ole niin tyhmä, että pistäisi tätä, sillä silloin hänkään ei pääse joen yli ja hukkuu itsekin.
Sammakko epäröi. Skorpioni aneli ja pyysi sammakkoa auttamaan, ja lopulta sammakko vakuuttui siitä, ettei skorpionista ole vaaraa, ja lupasi uida joen yli skorpioni selässään. Ne lähtivät matkaan.
Puolessa välissä jokea skorpioni pisti sammakkoa, ja ne molemmat vajosivat aaltoihin.
Viimeisinä hetkinään sammakko kysyi hukkuvalta skorpionilta, miksi tämä petti lupauksensa ja pisti häntä, vaikka nyt molemmat hukkuvat.
Skorpioni vastasi: "Minkä minä luonnolleni voin"
Jos harrastaa yhden illan juttuja enemmän kuin pelkästään kokeillakseen sitä, ihan siis tarkoituksella harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa eikä halua vaihtaa yhteystietoja tms. niin kyllä se kertoo jostain katkoksista henkisen kontaktin luomisessa ja tunteiden syventämisessä toiseen ihmiseen. Sama homma vakipanoilun kanssa.
Jos harrastaa yhden illan juttuja enemmän kuin pelkästään kokeillakseen sitä, ihan siis tarkoituksella harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa eikä halua vaihtaa yhteystietoja
Jos mä panen pari kertaa jotain randomia, niin sitten mun kanssani ei kukaan kykene muodostamaan henkistä kontaktia läheisyyden muodostamiseksi?
Melko...värikäs väittämä, etten sanoisi.
Ettet nyt pikkuisen liioittelisi![]()
![]()
![]()