Tuskastuttaa! Laskettuaika oli 18.7., joten nyt siis rv 40+3. Tiedän, ettei vielä ole mitenkään paljon yli tai muuta, mutta ittellä alkaa olla jo hyvin epätoivoinen olo. Miksei se jo synny!? :snotty: Mielelläni pääsisin tästä mahasta eroon ja saisin oman lapseni syliin. Joka päivä toivon ja odotan, josko alkais tapahtua, mutta ei. :/ Supistelee päivittäin, välillä kivuliaastikin, mutta kun menen illalla nukkumaan, supistukset loppuu samantien.
Huoh, olo helpottu pikkasen, kun sai purkaa sitä tänne. Mies oli just kaks viikkoa kesälomalla, ettei tarvinnu mun ollla yksin kotona. Mutta tänään sillä jatku taas työt ja minä mietin täällä, millä tän pikkasen sais ulos. Kyllähän se tulee, kun on tullakseen, mutta äiti alkaa olla jo aikas kärsimätön..
Huoh, olo helpottu pikkasen, kun sai purkaa sitä tänne. Mies oli just kaks viikkoa kesälomalla, ettei tarvinnu mun ollla yksin kotona. Mutta tänään sillä jatku taas työt ja minä mietin täällä, millä tän pikkasen sais ulos. Kyllähän se tulee, kun on tullakseen, mutta äiti alkaa olla jo aikas kärsimätön..