Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämmin suklaahuntu yössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulla ainakaan mitään jää vaikka pelkkää paperia käytän... Toisaalta jos harrastaisin yhdenillanjuttuja todennäköisesti kävisin suihkussa ja pesisin alapään hyvin ennen aktia.

Useinko sitten nait siellä töissä, tietääkö ukkosi? Vai repiikö se heti vällyihin kun tulet kotiin?

Nyt olikin kyse siitä, että jonkun mielestä paskaamisen jälkeen pitää mennä oikeen suihkuun asti. Ei riitä enää edes alapääpesu mitä pitemmälle tässä ketjussa päästään. :whistle:

Mä kyllä pesen ihan jokaisella kakkakerralla. Ällöttää, jos ei oo pideetä vessassa...

Oikeestaan bidee-suihkut on yleisiä vain suomessa, monessa maassa ei oo edes kuultu moisesta.

Toimiiko sulla suolisto oikein kun suihkua pitää käyttää? Mulla toimi hyvin, ja paperia en hirveesti tarttiskaan (ei tartu mitään), näin sen jälkeen kun jätin viljat ruokavaliostani.

[QUOTE="joku";22039661]Oikeestaan bidee-suihkut on yleisiä vain suomessa, monessa maassa ei oo edes kuultu moisesta.
[/QUOTE]
Kyllä kulturellit maailmalla bideetä käyttää, harvemmin suomessa jossa on noi vessasuihkuhanat. Millä muuten muslimit pyyhkii kun vasemmalla ei saa edes ruokaa ottaa, sormellako? Hoituuko pesu sitten sormea nuolemalla?

[QUOTE="näinpä";22039675]Ymmärsit sitten tahallasi sinäkin päin persettä. Sopii kyllä ketjun teemaan. Vesisuihkuhan se sieltä bideestä/wc-suihkustakin tulee.[/QUOTE]

Mulle suihku on se, että käydään kokonaan pesulla. Alapääpesu on eri asia. :cool:

Kyllä kulturellit maailmalla bideetä käyttää, harvemmin suomessa jossa on noi vessasuihkuhanat. Millä muuten muslimit pyyhkii kun vasemmalla ei saa edes ruokaa ottaa, sormellako? Hoituuko pesu sitten sormea nuolemalla?

Arabimaissa on pöntössä sellainen suihkusysteemi, joka suuntautuu peppuun. :D

Ja näitä pepunpesupönttöjä myös:
bidet.jpg

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja lämmin suklaahuntu yössä;22025408:
Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

Miksei naiset pese nykyään enää persettään. Nainen käy vessassa mutta ei pyyhi persettään hyvin, joko löytyy knöölejä tai helmiä jostain pershäivenestä tai sitten kakkosen ympärillä on suklaahuntu tai pakaroiden välissä ylhäällä on ruskeaa sitä itseään.

Mikä ihme siinä on ettei muijat ymmärrä käydä paskomisen jälkeen alapääpesussa ja pestä kunnolla kankkujaan ja niiden välistä? Nykynaiset kehtaa käydä kyllä vieraankin miehen paikalla ollen paskalla ja pieruakin päästää pöntöllä, mutta pyyhkivät sen jälkeen vain joten kuten.

Itse miehenäkin käyn paskomisen jälkeen alapääpesussa siten ettei edes pitkä naisen keskisormi ahterissa aiheuta suklaaseen sukellusta tai hajuhaittoja, mikseivät naiset siis ymmärrä samaa, kun he sentään levittävät eväänsä yleensä todella selälleen miehen edessä.

Hygienia kunniaan, on se aika epämiellyttävää työntyä sisään kun saa paskaa alavatsalle, suuseksistä puhumattakaan, menee meinaan halut äkkiä.
Yleensä nykyään jo siinä vaiheessa suurimmat halut, kun hoito käy molskauttamassa ja tulee vain paperiin pyyhittyään sänkyyn seksiä varten. Todella usein saa sen ikävän yllätyksen kun on käymässä takaapäin asiaan. Morjens! ja taas paskaa pakaroilla. Siinä sitä sitten koittaa varoa työntyessä neitiin ettei saa paskaa päälleen. Ei kauhean kiihottavaa. Harvoin sitä kuitenkaan kehtaa asiasta mainita, meinaa jää yhden illan juttu tämän jälkeen nollaan. Vaikka mieli tekisi kyllä karjua, PESE NYT MUIJA EDES PERSEESI!!!

Ja sanottakoon nyt, etteivät nämä ole mitään jokapaikan höyliä tai lähiöräkälöiden neitosia, vaan kyseessä on normaalit naiset sekä ns. paremmat panot, siis muuten hyvin pukeutuvat ja hyvin koulutetut kauniit naiset.

=)

Yhteistyössä