V
"vieras"
Vieras
Mun mielestä jokainen normaali hygieniastaan huolehtiva peseytyy jokaisen wc-käynnin jälkeen. Miksi vessassa sitten on bidee jos ei peseytymistä varten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lämmin suklaahuntu yössä;22025408:Itse miehenäkin käyn paskomisen jälkeen alapääpesussa siten ettei edes pitkä naisen keskisormi ahterissa aiheuta suklaaseen sukellusta tai hajuhaittoja, mikseivät naiset siis ymmärrä samaa, kun he sentään levittävät eväänsä yleensä todella selälleen miehen edessä.
Kaikenlaista. En tiedä kyllä ketään, joka pesis perseensä joka hädällä käynnin jälkeen.
Harrastatteko suuseksiä? Mulla ei ole tosiaan mitään mielenkiintoa olla kyseisessä puuhassa sen enempää antavana kuin vastaanottavanakaan osapuolena, jos molemmat ei ole käyneet pesulla ensin.Spontaanius kunniaan jos pitäisi suihkussa molempien ennen seksiä käydä. Huh huh. Onneksi ollaan niin vakiinnuttu likaseen seksiimme ettei sitä paljon kiinnosta mikään suihkuttelu kun saa muksut nukkumaan ja pääsee hommiinPerus hygieniasta kyllä huolehditaan mutta siihen ei kuulu mikään 3x päivässä suihku ja joka kusireissun jälkeen alapesu. Kelatkaa, meillä ei edes ole kylppärissä pillupuhelinta! :O
oikeesti. ap:n on pakko olla joku hinuri, jos se se joka kerta tekee suolihuuhtelun ku se käy paskalla tai nylpyttää kaluunsa tunnin veden alla pissan jälkeen. Joo perussiisteys on ihan kiva, mut rajansa kaikella. Jaa toiset voi tykkää, että jää paskan maku koko hommasta suuhun
Siis toki, ei se multa ole pois! Pääasia että itse touhuun osallistuvat osapuolet on tyytyväisiä.Mut aatteles, joillain muilla voi olla vaikkei teillä oliskaan.Meitä on niin monenlaisia...
oikeesti. ap:n on pakko olla joku hinuri, jos se se joka kerta tekee suolihuuhtelun ku se käy paskalla tai nylpyttää kaluunsa tunnin veden alla pissan jälkeen. Joo perussiisteys on ihan kiva, mut rajansa kaikella. Jaa toiset voi tykkää, että jää paskan maku koko hommasta suuhun
tiedänperse on miehille herkkä paikka monessakin mielessä.![]()