V
"vieras"
Vieras
Miettii tässä, että menisiköhän jynssäämään persettä vai lattiaa.. Ei ole seksiä tiedossa, niin oliskohan parempi lattia puunata :xmas:.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No pidäthän säkin toisinaan jos olet hetero, ja taitaa se käydä välillä suussakin. Oletko pessyt kätesi sen jälkeen?Ja yllättävän moni mies tuntuu olevan sitä mieltä, että kusemisen jälkeen ei tarvitte pestä käsiä. Mitä se nyt haittaa, että vähän munasta on pitänyt kiinni.
No pidäthän säkin toisinaan jos olet hetero, ja taitaa se käydä välillä suussakin. Oletko pessyt kätesi sen jälkeen?
Oletko tarkastanut kaikkien teidän talossa olevien perseet??? Kyllä meinaan kumman monien kalsareissa ja pikkuhousuissa on vauhtiviivoja, niin lasten kuin aikuisten, puhumattakaan etupuolen kellertävistä viimeisistä tipoista. Tuleeko teidän paskanne paketissa, meinaan 100% puhtaaksi ei kuivalla wc-paperilla persettä pyyhitä. Ja onko jotenkin outoa käydä persepesulla paskomisen jälkeen? Maailman sivistysvaltioissa alapään pesu kuuluu asiaan pideellä tai suihkussa.
Mä en tiedä miks mua nyt jaksaa tämä kiinnostaa, mutta ei kai kukaan vaan vedä sillä paperilla pitkin vakoa ja selkään asti niin kauan kunnes paperi alkaa tuntua kuivalta?
En mä ainakaan sitä selkään asti levitä.
Ja mun on muutenkin vaikea käsittää, miksi seksin aikana pitää kattella perskarvoja. :?