Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämmin suklaahuntu yössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";22025462]Epäilisin kyllä jo jonkin sortin väärän laista ruokavaliota tai muuta ongelmaa vatsan/suoliston kanssa jos sitä pa*kaa on pakaroilla ja peppuvaon yläosaan asti.[/QUOTE]
Kyllä se paska nousee pakaroiden rajalle alaselkään kun paperilla pyyhkii ja levittää. Ainut toimiva keino seksiä varten puhtaaseen pyllyyn on pestä se takalisto. Niin kiire ei voi olla ettei tätä ehdi tehdä ennen panoja. Jos kuvittelet että pelkkä paperilla pyyhkiminen riittää, niin ei riitä, ja takuulla tällä keinolla joku kerta pesvaossasi on ollut paskaa!

Ei ne miehet sitä kuule kerro, vaan kiroavat mielessään.

Siis miten jotkut pyyhkii kun paskaa menee alaselkään asti. :D Pitäisköhän vielä vähän harjootella sitä pyyhkimistä kun näköjään lapsena mennyt persiilleen nuo opettelut. :D

No ensi ohje on kyllä, että älä herrajumala sillä paperilla levitä ja pyyhi selkään asti. Vaikea sieltä osti on pestäkään. Tai pidä edes napapaitaa yllä asioidessasi.

Pesen perseeni aina ennen seksiä. Ja vaikka paskomisen jälkeen kuinka pyyhkii paperilla, aina sinne jotain jää kun perseenreikä sattuu olemaan niin ryppyinen osa ihmisen kapeaa persvakoa. Eihän se paska paperin kanssa kuin leviä ympäriinsä ja hankaudu pers-seiniä myöten. Vaikkei enää paperiin mitään tartu, niin eipä aikaakaan kun perseestä rapisee kuivunutta laastia jos rapsuttelee ja tarkemmin katsoo. Jokaisen kannattaa vaikka itse todeta jos ei usko.

[QUOTE="vieras";22025589]No ensi ohje on kyllä, että älä herrajumala sillä paperilla levitä ja pyyhi selkään asti. Vaikea sieltä osti on pestäkään. Tai pidä edes napapaitaa yllä asioidessasi.[/QUOTE]

Tuo tyyppi varmaan pyyhkii kusenkin napaan asti...

[QUOTE="vieras";22025596]Pesen perseeni aina ennen seksiä. Ja vaikka paskomisen jälkeen kuinka pyyhkii paperilla, aina sinne jotain jää kun perseenreikä sattuu olemaan niin ryppyinen osa ihmisen kapeaa persvakoa. Eihän se paska paperin kanssa kuin leviä ympäriinsä ja hankaudu pers-seiniä myöten. Vaikkei enää paperiin mitään tartu, niin eipä aikaakaan kun perseestä rapisee kuivunutta laastia jos rapsuttelee ja tarkemmin katsoo. Jokaisen kannattaa vaikka itse todeta jos ei usko.[/QUOTE]

Ai saakeli! :laugh: :laugh:

[QUOTE="sss";22025475]Vai että pesulle joka kakkakerran jälkeen. Älytöntä. En tiedä ketään joka tekisi niin, mies tai nainen.

Sen sijaan jos seksiä on luvassa niin alaosaston pesu olisi kiva juttu. Mutta ei pakollinen. Vaikkei sitä pese niin kellään meidän talossa ei silti paskaa ole perseessä. Kyllä se osuus on pyyhitty pois kun veskissa asioilla käydään.

Kummia ämmiä ap:lla ollut. Vähän kummallinen on ap itsekin (kuka kirjoittaa tolla tyylillä?).[/QUOTE]
Oletko tarkastanut kaikkien teidän talossa olevien perseet??? Kyllä meinaan kumman monien kalsareissa ja pikkuhousuissa on vauhtiviivoja, niin lasten kuin aikuisten, puhumattakaan etupuolen kellertävistä viimeisistä tipoista. Tuleeko teidän paskanne paketissa, meinaan 100% puhtaaksi ei kuivalla wc-paperilla persettä pyyhitä. Ja onko jotenkin outoa käydä persepesulla paskomisen jälkeen? Maailman sivistysvaltioissa alapään pesu kuuluu asiaan pideellä tai suihkussa.

:D Mä en tiedä miks mua nyt jaksaa tämä kiinnostaa, mutta ei kai kukaan vaan vedä sillä paperilla pitkin vakoa ja selkään asti niin kauan kunnes paperi alkaa tuntua kuivalta?:D En mä ainakaan sitä selkään asti levitä.

Ja mun on muutenkin vaikea käsittää, miksi seksin aikana pitää kattella perskarvoja. :?

[QUOTE="vieras";22025500]Alkoipa naurattamaan, kun muistin erään miespuolisen henkilön, joka ei pese juuri käsiään vessassa käymisen jälkeen, mutta joka on sitä mieltä, että on ihmeellistä, kun naiset eivät aina paskalla käymisen jälkeen pese persettään :D.[/QUOTE]

Jätättekö te pillunekin pesemättä panojen jälkeen? Pyyhitte vaan paperiin?

Oletko tarkastanut kaikkien teidän talossa olevien perseet??? Kyllä meinaan kumman monien kalsareissa ja pikkuhousuissa on vauhtiviivoja, niin lasten kuin aikuisten, puhumattakaan etupuolen kellertävistä viimeisistä tipoista. Tuleeko teidän paskanne paketissa, meinaan 100% puhtaaksi ei kuivalla wc-paperilla persettä pyyhitä. Ja onko jotenkin outoa käydä persepesulla paskomisen jälkeen? Maailman sivistysvaltioissa alapään pesu kuuluu asiaan pideellä tai suihkussa.

No ei ole vauhtiviivoja mulla eikä likalla joten me sitten kai osataan pyyhkiä perseemme. :cool:

Itsekin samaa mieltä, että naisilla olisi parannettavaa alapäähygieniassaan. Itse pesen joka kerta kakkaamisen jälkeen alapään bideesuihkulla. Pesu lisäksi aamulla ja illalla.

Mutta mitä miehiin tulee, niin ei ole hyvin asiat heilläkään.

[QUOTE="vieras";22025610]Kätevä vinkki on muuten truutata käsisaippuaa vessapaperiin ja puhdistaa sillä ennen bideesuihkua. Pelkkä vesi ei puhdista tarpeeksi.[/QUOTE]

Mitä turhaa paperiin truuttaamaan, senkus truuttaa suoraan anaaliin ja kunnon paineella.

[QUOTE="vieras";22025625]Itsekin samaa mieltä, että naisilla olisi parannettavaa alapäähygieniassaan. Itse pesen joka kerta kakkaamisen jälkeen alapään bideesuihkulla. Pesu lisäksi aamulla ja illalla.

Mutta mitä miehiin tulee, niin ei ole hyvin asiat heilläkään.[/QUOTE]

Tutkailet paljonkin toisten naisten alapäähygienioita?

Ihmettelen näitä kommentteja.

:D Mä en tiedä miks mua nyt jaksaa tämä kiinnostaa, mutta ei kai kukaan vaan vedä sillä paperilla pitkin vakoa ja selkään asti niin kauan kunnes paperi alkaa tuntua kuivalta?:D En mä ainakaan sitä selkään asti levitä.

Ja mun on muutenkin vaikea käsittää, miksi seksin aikana pitää kattella perskarvoja. :?

Sua ei sitten kukaan ole pannut takaa päin?

Takaa kun työstää, naisen persvako oikeen avautuu nähtäväksi, ja kyllä siellä useimmilla paskajäämiä on, ja haju sen mukainen. Sitä ei vaan miehet viitsi sanoa.

[QUOTE="vieras";22025518]En ollut kuullutkaan ennen kuin täältä, että jotkut miehet tosiaan pyyhkivät tipan paperilla pois. Siitä ne kummalliset roiskeet varmaan ilmeisesti lattialle ilmestyvät, kun ravistellaan, eikä pyyhitä.[/QUOTE]
Kyllä suurin osa miehistä (lue siisteistä miehistä) pyyhkii viimeiset tipat paperilla pois. Meinaan melkein jokaisella miehellä kolmen kympin jälkeen tippuu muuten muutama tippa housuun pissimisen jälkeen, vaikka kuinka ravistelisivat. Vessojen suurimmat sotkijat ovat tosin nuoret miehet ja pojat, joiden suihku on vielä erittäin voimakas ja on muutenkin kiire pöntöltä. Kikkelin ravistelu +30:llä ei roiski paljonkaan.

:D En jaxa lukea vastauksia, mutta toi aloitus oli aika huvittava! :D Hauska kuulla, että naiset harrastavat noin huonoa hygieniaa. Itse pesen perusteellisesti ennen hommia ja jos olen kotona ja mahdollisuuksien salliessa aina kakkosenkin jälkeen, eli yleensä siis aina.

Yhteistyössä