Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämmin suklaahuntu yössä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lämmin suklaahuntu yössä

Vieras
Miksei naiset pese persettään ennen seksiä !

Miksei naiset pese nykyään enää persettään. Nainen käy vessassa mutta ei pyyhi persettään hyvin, joko löytyy knöölejä tai helmiä jostain pershäivenestä tai sitten kakkosen ympärillä on suklaahuntu tai pakaroiden välissä ylhäällä on ruskeaa sitä itseään.

Mikä ihme siinä on ettei muijat ymmärrä käydä paskomisen jälkeen alapääpesussa ja pestä kunnolla kankkujaan ja niiden välistä? Nykynaiset kehtaa käydä kyllä vieraankin miehen paikalla ollen paskalla ja pieruakin päästää pöntöllä, mutta pyyhkivät sen jälkeen vain joten kuten.

Itse miehenäkin käyn paskomisen jälkeen alapääpesussa siten ettei edes pitkä naisen keskisormi ahterissa aiheuta suklaaseen sukellusta tai hajuhaittoja, mikseivät naiset siis ymmärrä samaa, kun he sentään levittävät eväänsä yleensä todella selälleen miehen edessä.

Hygienia kunniaan, on se aika epämiellyttävää työntyä sisään kun saa paskaa alavatsalle, suuseksistä puhumattakaan, menee meinaan halut äkkiä.
Yleensä nykyään jo siinä vaiheessa suurimmat halut, kun hoito käy molskauttamassa ja tulee vain paperiin pyyhittyään sänkyyn seksiä varten. Todella usein saa sen ikävän yllätyksen kun on käymässä takaapäin asiaan. Morjens! ja taas paskaa pakaroilla. Siinä sitä sitten koittaa varoa työntyessä neitiin ettei saa paskaa päälleen. Ei kauhean kiihottavaa. Harvoin sitä kuitenkaan kehtaa asiasta mainita, meinaa jää yhden illan juttu tämän jälkeen nollaan. Vaikka mieli tekisi kyllä karjua, PESE NYT MUIJA EDES PERSEESI!!!

Ja sanottakoon nyt, etteivät nämä ole mitään jokapaikan höyliä tai lähiöräkälöiden neitosia, vaan kyseessä on normaalit naiset sekä ns. paremmat panot, siis muuten hyvin pukeutuvat ja hyvin koulutetut kauniit naiset.

Olen naisena ihan samaa mieltä, vaikka tekstissäsi on liiottelua. Ikävä tapa. Samoin on käsien pesemättä jättäminen, jota myös naiset harrastavat yllättävän runsaasti.

[QUOTE="vieras";22025450]Olen naisena ihan samaa mieltä, vaikka tekstissäsi on liiottelua. Ikävä tapa. Samoin on käsien pesemättä jättäminen, jota myös naiset harrastavat yllättävän runsaasti.[/QUOTE]

Ja yllättävän moni mies tuntuu olevan sitä mieltä, että kusemisen jälkeen ei tarvitte pestä käsiä. Mitä se nyt haittaa, että vähän munasta on pitänyt kiinni.

Epäilisin kyllä jo jonkin sortin väärän laista ruokavaliota tai muuta ongelmaa vatsan/suoliston kanssa jos sitä pa*kaa on pakaroilla ja peppuvaon yläosaan asti.

Vai että pesulle joka kakkakerran jälkeen. Älytöntä. En tiedä ketään joka tekisi niin, mies tai nainen.

Sen sijaan jos seksiä on luvassa niin alaosaston pesu olisi kiva juttu. Mutta ei pakollinen. Vaikkei sitä pese niin kellään meidän talossa ei silti paskaa ole perseessä. Kyllä se osuus on pyyhitty pois kun veskissa asioilla käydään.

Kummia ämmiä ap:lla ollut. Vähän kummallinen on ap itsekin (kuka kirjoittaa tolla tyylillä?).

[QUOTE="huhhuh";22025461]Mitä sbukeja oikein isket ? Ei norm naisen hygienia ole tuolla tasolla. Valitse vähän tasokkaanpaa seuraa[/QUOTE]

Mutta jos ap paneekin naisia jotka on hänen kanssaan samaa tasoa. :whistle:

Alkoipa naurattamaan, kun muistin erään miespuolisen henkilön, joka ei pese juuri käsiään vessassa käymisen jälkeen, mutta joka on sitä mieltä, että on ihmeellistä, kun naiset eivät aina paskalla käymisen jälkeen pese persettään :D.

[QUOTE="vieras";22025482]Juu aika outo ajattelutapa. Ilmeisesti muna on puhdas ja vessanpöntön nuppiin ja renkaaseen ei kosketa toimenpiteen yhteydessä.[/QUOTE]

Niinpä! Likka on tehnyt välillä sitä, että pesee ensin kädet ja sitten vasta vetää vessan. Olen opettanut, että ensin vedetään vessa ja sitten vasta pestään kädet koska se nuppi on likaanen.

[QUOTE="vieras";22025450]Olen naisena ihan samaa mieltä, vaikka tekstissäsi on liiottelua. Ikävä tapa. Samoin on käsien pesemättä jättäminen, jota myös naiset harrastavat yllättävän runsaasti.[/QUOTE]

Tutkitko naisena paljonkin toisten naisten peppuja?

Mä en ainakaan tiedä toisten naisten pesuista mitään, en ole perehtynyt.

[QUOTE="jep";22025504]Ja käsien pesemättä jättämisen lisäksi jättävät sen munan pyyhkimättä. Yök.[/QUOTE]

Mitä se nyt pari pisaraa kalsareissa haittaa. :xmas:

[QUOTE="jep";22025504]Ja käsien pesemättä jättämisen lisäksi jättävät sen munan pyyhkimättä. Yök.[/QUOTE]
En ollut kuullutkaan ennen kuin täältä, että jotkut miehet tosiaan pyyhkivät tipan paperilla pois. Siitä ne kummalliset roiskeet varmaan ilmeisesti lattialle ilmestyvät, kun ravistellaan, eikä pyyhitä.

Mulla ei kyllä ainakaa oo paskaa missään.. :D

Ootko katsonut peilistä ..meinaa pelkän pyyhkimisen jäljiltä sitä ei huomaa jos tuhrut on paperivetojen myötä nousseet alaselän ja pakaroiden rajaan. Ainoa varma keino on kunnollinen alapääpesu.

Kannattaa jättää panohommat muille jos noin korpeaa pari kakkakikkaretta pitsipöksyissä.

Uskallan väittää faktana et miehet puolenmetrin perskarvoineen on potenssiin 18 ällöttävämpiä ku ykskään nainen joista raikkaan välimeren tuulahduksen tuovassa viestissäs kerroit.

:D Kaikenlaista. En tiedä kyllä ketään, joka pesis perseensä joka hädällä käynnin jälkeen.:| Tosin en oo kyllä aiheesta juuri keskustellutkaan.:D Seksiä en yleensä kyllä edea suostu harrastamaan ilman suihkua, jos itsestä tuntuu "likaselta", mutta että ihan kakkakikkareita?

Mä en tiedä, miten sun naiset tapaa paskoa, mutta ei mulla ainakaan sitä paskaa missään pakaroissa ole tai karvoissa roiku pyyhkimisen jälkeen..

[QUOTE="sss";22025475]Vai että pesulle joka kakkakerran jälkeen. Älytöntä. En tiedä ketään joka tekisi niin, mies tai nainen.

Sen sijaan jos seksiä on luvassa niin alaosaston pesu olisi kiva juttu. Mutta ei pakollinen. Vaikkei sitä pese niin kellään meidän talossa ei silti paskaa ole perseessä. Kyllä se osuus on pyyhitty pois kun veskissa asioilla käydään.

Kummia ämmiä ap:lla ollut. Vähän kummallinen on ap itsekin (kuka kirjoittaa tolla tyylillä?).[/QUOTE]

Mä kyllä pesen ihan jokaisella kakkakerralla. Ällöttää, jos ei oo pideetä vessassa...

Uusimmat

Yhteistyössä