Miksei miehet sytytä mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeako ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeako ihminen

Vieras
Ikävuosia jo yli 30 ja silti tapaan liian harvoin sellaista miestä joka saisi sukat pyörimään jaloissa tai olisi edes jotakin yhteistä. Olenko liian vaikea ihminen kun en syty kenestäkään? Esim. treffiohjelmissa en ole koskaan nähnyt sellaista miestä jonka kanssa haluaisin olla. Olen ollut vain kahdesti suhteessa ja toisessa suhteessa en kokenut vetoa mieheen paljoakaan. En ole lesbokaan. Olen ollut ihastunut/rakastunut vain kolmeen mieheen elämäni aikana.

Onko teillä sama ongelma? Yleisin ongelma miehissä on että en saa heihin henkistä yhteyttä. Ulkonäön suhteen olen tosi avoin mutta niin monella on ollut "liian" helppoa jotta ymmärtäisivät minua. Keskustelu tyrehtyy ajallaan aina.

Ok, elä yksin sitten

Mä NIIIIIN ymmärrän sua!

Mä en syty juuri yhdellekään miehelle. Pitää olla jotakin sellaista erikoista, en osaa edes määritellä mitä se on....joko se on tai ei ole....
Harvalla on.

• Tykkää
Reactions: epek
Mulla on ihan sama ongelma. Pari miestä elämän aikana sellaisia, jotka on jääneet pysyvästi mieleen. Vuodessa pari miestä saa enemmän "syttymään", muttei niin paljoa, että viitsisi nähdä vaivaa asian eteen. Mua on kyllä kuvailtu "kylmäksi" ja "riivinraudaksi", josko sillä olisi vaan jotain tekemistä persoonallisuuden kanssa, vaikka olenkin läheisilleni avoin, luotettava ja huumorintajuinen ystävä, enkä edes "ylirehellinen töksäyttelijä" :)

Tuntuu siltä, että olen vähän kuin miehet - miksi nähdä vaivaa, jos ei täysillä sytytä? Eihän niin tee koskaan miehetkään.

Jännä että muillakin on tuota ongelmaa. Joskus haluaisin treffeillä PAKOTTAA itseni kiinnostumaan jostain tyypistä mutta kun ei... Miesten puolustukseksi sanotaan että hekin harvemmin syttyvät minusta. En ole mikään missi. Kolmesta miehestä joista kiinnostuin, yksi ei halunnut minua, toinen lähti suhteeseen mutta erottiin lopulta ja kolmannen miehen kanssa on lapsia. Se kolmas suhde perustui fyysisyyteen enkä edelleenkään ole löytänyt vahvaa henkistä yhteyttä kenenkään kanssa.

Mä NIIIIIN ymmärrän sua!

Mä en syty juuri yhdellekään miehelle. Pitää olla jotakin sellaista erikoista, en osaa edes määritellä mitä se on....joko se on tai ei ole....
Harvalla on.
Lisään tähän vielä, että hävittäjä ja lentolupa auttaa asiaa kummasti.:coffee:

joka eukko syttyy kun on oikeat välineet.
5709386575755.jpg

415506.jpg

Vaikka tämä onkin ok vitsi, on tämä samalla kaamealla tavalla totta muualla maailmassa. Tuhansia naisia tuikataan vuosittain tuleen Intiassa ja Pakistanissa. Syinä esim. naimatarjouksen hylkääminen, kehnot myötäjäiset, luvatta kotoa poistuminen. Tässä yksi viime aikoina mediajulkisuutta saanut, Sonia Bibi, nyt jo kuollut palovammoihinsa:
article-doc-5k6zp-1WARmw2Ylq87d194899725b4e039-398_634x416.jpg

Sen verran yleistä tohua, että oma wikipediasivukin saatu aiheelle:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bride_burning

Vaalea on katoava väri ihmisissä, vaaleat hiukset ja siniset silmät katoavat katukuvasta yllättävänkin nopeasti. Suomessa tietenkin muutenkin heitä vähän kun iso osa on jostain Aasian peränurkista vuoren rinteiltä alkujaan.
Ylärivistä voi valita ihan vapaasti.:coffee:
take-away-color-kartta_orig.jpg

Ikävuosia jo yli 30 ja silti tapaan liian harvoin sellaista miestä joka saisi sukat pyörimään jaloissa tai olisi edes jotakin yhteistä. Olenko liian vaikea ihminen kun en syty kenestäkään? Esim. treffiohjelmissa en ole koskaan nähnyt sellaista miestä jonka kanssa haluaisin olla. Olen ollut vain kahdesti suhteessa ja toisessa suhteessa en kokenut vetoa mieheen paljoakaan. En ole lesbokaan. Olen ollut ihastunut/rakastunut vain kolmeen mieheen elämäni aikana.

Onko teillä sama ongelma? Yleisin ongelma miehissä on että en saa heihin henkistä yhteyttä. Ulkonäön suhteen olen tosi avoin mutta niin monella on ollut "liian" helppoa jotta ymmärtäisivät minua. Keskustelu tyrehtyy ajallaan aina.

Jos olet lesbo ja/tai aseksuaalinen eli hiekkapillu?

Vaikka tämä onkin ok vitsi, on tämä samalla kaamealla tavalla totta muualla maailmassa. Tuhansia naisia tuikataan vuosittain tuleen Intiassa ja Pakistanissa. Syinä esim. naimatarjouksen hylkääminen, kehnot myötäjäiset, luvatta kotoa poistuminen. Tässä yksi viime aikoina mediajulkisuutta saanut, Sonia Bibi, nyt jo kuollut palovammoihinsa:
article-doc-5k6zp-1WARmw2Ylq87d194899725b4e039-398_634x416.jpg

Sen verran yleistä tohua, että oma wikipediasivukin saatu aiheelle:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bride_burning
22f3413f964e0d774e694743286a4ddc.jpg

Yhteistyössä