ja nyt tarkoitan omaa elämääni.
mun nykyinen mies oli mun paras ystävä monta vuotta.
hän oli se henkilö jolle halusin kertoa kaiken ensimmäisenä.
hän oli se henkilö joka auttoi mut pois paskoista suhteista.
hän oli se joka osasi sanoa aina ne oikeat sanat.
hän oli se joka sai mut aina nauramaan.
meillä oli älyttömän mukavaa, naurettiin, ajeltiin, vedettiin kalsarikännejä ja juteltiin aamuun asti.
alettiin seurustella ihan huomaamattamme, seksi oli mahtavaa ja elämä oli ihanaa. rahat oli yhteisiä vaikka molemmilla omat tilit. soiteltiin monta kertaa miehen työpäivän aikana ja tekstailtiin ällön imeliä viestejä.
mä odotin sitä kotiin ja paloin halusta kertoa miten mun päivä oli mennyt ja mua todella kiinnosti miten miehen päivä oli mennyt.
me oltiin kotona ja nyhjättiin sohvannurkassa, katsottiin leffoja ja herkuteltiin.
mies siivosi ja teki mun kanssa ruokaa ja elämä oli helvetin mahtavaa. mä olin niin onnellinen et meinasin pakahtua.
mentiin kihloihin ja sovittiin että mennään myös naimisiin.
riideltiin ja sovittiin, halailtiin ja suukoteltiin.
nautittiin elämästä.
mitä vittua tapahtui?
anteeks että mä jauhan tästä, mut tää asia on nyt vaan koko ajan mielessä.
mun nykyinen mies oli mun paras ystävä monta vuotta.
hän oli se henkilö jolle halusin kertoa kaiken ensimmäisenä.
hän oli se henkilö joka auttoi mut pois paskoista suhteista.
hän oli se joka osasi sanoa aina ne oikeat sanat.
hän oli se joka sai mut aina nauramaan.
meillä oli älyttömän mukavaa, naurettiin, ajeltiin, vedettiin kalsarikännejä ja juteltiin aamuun asti.
alettiin seurustella ihan huomaamattamme, seksi oli mahtavaa ja elämä oli ihanaa. rahat oli yhteisiä vaikka molemmilla omat tilit. soiteltiin monta kertaa miehen työpäivän aikana ja tekstailtiin ällön imeliä viestejä.
mä odotin sitä kotiin ja paloin halusta kertoa miten mun päivä oli mennyt ja mua todella kiinnosti miten miehen päivä oli mennyt.
me oltiin kotona ja nyhjättiin sohvannurkassa, katsottiin leffoja ja herkuteltiin.
mies siivosi ja teki mun kanssa ruokaa ja elämä oli helvetin mahtavaa. mä olin niin onnellinen et meinasin pakahtua.
mentiin kihloihin ja sovittiin että mennään myös naimisiin.
riideltiin ja sovittiin, halailtiin ja suukoteltiin.
nautittiin elämästä.
mitä vittua tapahtui?
anteeks että mä jauhan tästä, mut tää asia on nyt vaan koko ajan mielessä.