Miks vaikka mitä palstalle kirjoittaa niin tarkoita että oot feikki ja roolihahmo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi sä haet täältä koko ajan huomiota? Ootko miettinyt, miksi tarviit huomiota ja kaikki heti ja nyt? Jos tuohon tietäisit vastauksen, tai edes yrittäisit etsiä vastausta, se vois saada sun omaa oloa parempaan suuntaan. Mun mielestä sun on turha täällä valittaa stressistä ym. koska ihan itse olet työsi valinnut ja lisäksi näillä aloituksilla tiedät, että saat paskaa niskaan. Miksi haluat?

[QUOTE="vieras";22326897]Miksi sä haet täältä koko ajan huomiota? Ootko miettinyt, miksi tarviit huomiota ja kaikki heti ja nyt? Jos tuohon tietäisit vastauksen, tai edes yrittäisit etsiä vastausta, se vois saada sun omaa oloa parempaan suuntaan. Mun mielestä sun on turha täällä valittaa stressistä ym. koska ihan itse olet työsi valinnut ja lisäksi näillä aloituksilla tiedät, että saat paskaa niskaan. Miksi haluat?[/QUOTE]

Tuota...miksi mielestäsi vain Savanna hakee huomiota itselleen ja muiden henkilökohtaiset viestit, tekstit normipäivästä eivät olisi huomionhakua? Miten erottelet ne?

Jos sinun tai muun elämä ei ole samanlaista, kun savannan, niin siitä täällä kertominen ei ole huomionhakua? Perustele.

[QUOTE="vieras";22326897]Miksi sä haet täältä koko ajan huomiota? Ootko miettinyt, miksi tarviit huomiota ja kaikki heti ja nyt? Jos tuohon tietäisit vastauksen, tai edes yrittäisit etsiä vastausta, se vois saada sun omaa oloa parempaan suuntaan. Mun mielestä sun on turha täällä valittaa stressistä ym. koska ihan itse olet työsi valinnut ja lisäksi näillä aloituksilla tiedät, että saat paskaa niskaan. Miksi haluat?[/QUOTE]

Niinpä.

Yhteistyössä