Miks ukot vaan jaksaa kalastaa? *turhautunut*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*AUTS*, just samaa olen ihmetellyt ja monet kerrat! Kuinka joku voi istua veneessä keskellä järveä ja kalastaa, vaikkei mitään saiskaan, mutta ehkäpä sekin kotiolot voittaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Se on kivaa puuhaa! Mäki haluan mennä kalastaa!! :D

Mäkin tykkäisin! Ja etenkin jos pääsis ilman lapsia :D Missään ei mun mielestä hermo niin lepää, kun aikasin (siis AIKASIN) aamulla täysin tyyni ilma, täysi hiljaisuus, aurinko nousee ja istut vaan mato-ongella. AH!

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?

Miksi et menny mukaan? Vai etkö tykkää kalastaa? =)
Tykkään toki, mutta näillä ukoillakin pitää olla ihan omia juttujaan, että jaksavat sitten meitä rasittavia muijia.

oiski pelkää mato ongella istuskelua. ei ku pittää soutaa heikkopäisenä pitkin jokea. 2 lohta on tälle kesälle saanu 5 päässy irti :( ei siinä hyvvää lohi on mutta ois joskus kotonaki.

Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?

Tykkään toki, mutta näillä ukoillakin pitää olla ihan omia juttujaan, että jaksavat sitten meitä rasittavia muijia.

Nooh älä sit valita :), anna miehesi tehdä omia juttujaan että jaksaa sinuu :D.

Nooh älä sit valita :), anna miehesi tehdä omia juttujaan että jaksaa sinuu :D.
Juuh...yritän olla reistaamatta.

Yhteistyössä