M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ku meniski kalalle toi turjake eikä angstais vaan. en ymmärrä mikä sitä pidättelee lähtemästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Se on kivaa puuhaa! Mäki haluan mennä kalastaa!!![]()
Tykkään toki, mutta näillä ukoillakin pitää olla ihan omia juttujaan, että jaksavat sitten meitä rasittavia muijia.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?
Miksi et menny mukaan? Vai etkö tykkää kalastaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tykkään toki, mutta näillä ukoillakin pitää olla ihan omia juttujaan, että jaksavat sitten meitä rasittavia muijia.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?
Juuh...yritän olla reistaamatta.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tykkään toki, mutta näillä ukoillakin pitää olla ihan omia juttujaan, että jaksavat sitten meitä rasittavia muijia.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ukkeli sanookin aina, että jalokalaa pitää pyytää vaikkei saiskaan. Mutta kukas minua viihyttäis?
Nooh älä sit valita, anna miehesi tehdä omia juttujaan että jaksaa sinuu
.