IHANA!!!!! mä ne kestä... tirautin jopa kyyneleet tässä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
7v poika kalastaa tuolla yksinään. olen jo 2 kertaa mennyt sinne että saiskos äiti tulla seuraksi. no, en kuulemma saa, säikäytän kalat. "mee äiti nyt sisään, anna mun kalastaa rauhassa"

kai se on vaan hyväksyttävä että lapset on jo sen ikäisiä ettei äitiä enää joka hetki vierelle kaivata.

mutta tuo näky! se vaihtelee jo viehettä itse. ostettiin tänään iso pakillinen uusia. pakki on sen vieressä, heittelee hetken ja sitten vaihtaa itse toisen tilalle. ja tuo keskittyminen on jotain aivan sanoinkuvaamatonta!

ja HEI!!! kesken tämän viestin kirjoitusta, kuulin huutoa pihalta, siellä oli poika pihalla n. 3kg hauen kera. :) :) :)

aikamoinen kalamies mulla. <3

nyt ei muuta kun googlettaa reseptejä. mökillä ollaan eikä ole paljon raaka-aineita käytössä ja haukea en ole ikinä muuta ku savustanut ja se ei ollut hyvää.

olisiko teillä hyviä vinkkejä hauen valmistamiseen??

Alkuperäinen kirjoittaja cella:
nyt ei muuta kun googlettaa reseptejä. mökillä ollaan eikä ole paljon raaka-aineita käytössä ja haukea en ole ikinä muuta ku savustanut ja se ei ollut hyvää.

hauki sopiviksi paloiksi, kieritellään jauhoissa ja öljyyn tirisemään. sitten americandippiä. nam :p

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja cella:

hauki sopiviksi paloiksi, kieritellään jauhoissa ja öljyyn tirisemään. sitten americandippiä. nam :p

aaaaahhh.... kuulostaa hyvälle. mut ei näyttäisi olevan ku täysjyvä tmv jauhoja käytössä. varmaan menee nekin. :)

Yhteistyössä